Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wielen uitrichten omgeving mol - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

wielen uitrichten omgeving mol

even een vraag als je een klein wiel hebt 20 inch, zoals in een opvouwbare klap fiets, moet je die dan 3keer of 2 keer spaken?

mario

3 of twee keer kruisen... met een rohloff naaf zeker maar 1 keer , ik vermoed dat voor een voorwiel 2 keer zeker genoeg is, achterwiel misschien 3 maar ik heb er geen ervaring mee.

Naar welke fietsenmaker gaat Helmut Riemenschneider, voorzitter van de Belgische vereniging de Vakantiefietser? Helmut woont in Dessel. Dat is niet zover van Mol.
Op 15 en 16 maart organiseert de Vakantiefietser een fietsbeurs in Retie. Ook dat is niet ver van Mol.
zie: www.vakantiefietser.be

Let op .be
want, www.vakantiefietser.nl
is een winkel in Amsterdam.

mario schreef:even een vraag als je een klein wiel hebt 20 inch, zoals in een opvouwbare klap fiets, moet je die dan 3keer of 2 keer spaken?

mario
[melig] met een vierspaaks wiel zeker kruis 5 [/melig]


(oftewel dan hangt van het aantal spaken, de flensdiameters en de velgdiameter af)

beetje lesbaar blijven he Marten :)

klopt wel volkomen

quote M-gineering:
(oftewel dan hangt van het aantal spaken, de flensdiameters en de velgdiameter af)

Een oud Surinaams spreekwoord luidt: "If joe wonnie sabbi moro, joe must aksi!"

ThomasR schreef: en je moet niet op je tenen getrapt zijn berre, iedere mening is anders, daar is het forum voor : :)
Waaruit zou blijken dat ik "op mijn tenen getrapt ben"? Die conclusie laat ik voor uw rekening.

Vincent Schol schreef:Ik zal naast een spakenspanner voortaan ook een stemvork meenemen :)
Ik ken er die een piano gebruiken... :D

Berre schreef:
Vincent Schol schreef:Ik zal naast een spakenspanner voortaan ook een stemvork meenemen :)
Ik ken er die een piano gebruiken... :D
http://www.bikexprt.com/bicycle/tension.htm