Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 8 maanden, 10000 km en ik ben er weer! - Forum Wereldfietser

8 maanden, 10000 km en ik ben er weer!

Hoi iedereen,

Na 8 maanden fietsen en meer dan 10000 km ben ik weer veilig in Nederland aangekomen (met jetlag).
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle hulp bij de voorbereiding en de positieve reacties tijden de reis :-)

Helaas vertrek ik 1 februari alweer naar Duitsland waar ik woon en heb ik geen tijd voor de beurs maar wie weet kan ik volgens jaar een praatje geven of zo (insallah).

In ieder geval ben ik de komende tijd weer actief op het forum (hou de landenforums in de gaten) dus tot schrijfse!

Fiets de wereld,
Whisky

Jammer dat je 1 februari al weer vertrekt en niet op de beurs bent.
Ik denk dat veel mensen het wel leuk vinden om kennis te maken met Whisky aus Bayreuth.
Kun je het niet een paar dagen uitstellen?

Hoi!

Ik zou het graag willen uitstellen ware het niet dat ik veel dingen te bepreken heb met mijn promotor (= chef) en die vertrekt de 6e februari voor een conferentie. Maar wieweet is er een mouw aan te passen want ik heb een bere zin die andere wereldfietsers na al die jaren eens analoog te ontmoeten :-)

Fiets de wereld (nu met jetlag),
Whisky

Welkom terug :D.

Volgende reis al in gedachten ? :wink:

whisky schreef:Hoi!

Ik zou het graag willen uitstellen ware het niet dat ik veel dingen te bepreken heb met mijn promotor (= chef) en die vertrekt de 6e februari voor een conferentie. Maar wieweet is er een mouw aan te passen want ik heb een bere zin die andere wereldfietsers na al die jaren eens analoog te ontmoeten :-)

Fiets de wereld (nu met jetlag),
Whisky
Je kunt op zaterdagavond de nachttrein nemen!

Ha Whisky,

Welkom terug! Kan je hier nog wel aarden?

Leuk weer eens je groeten ('fiets de wereld') te lezen :)

Groet,
Maurits

Welkom terug Whiskey! :)

Of had het langer van je mogen duren? ;)

welkom terug whiskey :)

He Whiskey, welkom terug op Nederlandse bodem en vooral natuurlijk op het forum!!!
Groet, Rena :wink: