Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Website De Vakantiefietser is website van de week - Forum Wereldfietser

Website De Vakantiefietser is website van de week

Volgens een mail van een klant uit Helmond, is de website www.vakantiefietser.nl door het Eindhovens Dagblad verkozen tot Website van de week! Hoera!
Alle informatie op deze website staat overigens ook in een boekje, dat is te bestellen voor 6 euro. Maar uitprinten is natuurlijk gratis!
Ik heb het stukje nog niet gelezen, dus mocht iemand het mij willen toesturen, graag!

Eric Schuijt

Hoi Eric,
Welk vriendje heb je daar op de redactie zitten? Ik hoorde dat er gisteren een enorme file was op de A2 tussen Eindhoven en Amsterdam. Het treinverkeer bleek volkomen ontregeld en op de Waalbrug bij Zaltbommel stonden de fietsers klem. Komen al die mensen nu voor jou of voor je spullen? Wordt het geen tijd voor een filiaal in Eindhoven?

Bert, ik heb geen vriendjes bij de redactie.

Ik kreeg ook nog een mailtje van een klant uit Den Haag. Ook de Haagsche Courant heeft mijn website uitverkozen tot website van de week, maar misschien dat ze tot hetzelfde uitgeverimperium behoren?

En eh.., ik word er wel eens stil van dat klanten soms van zo ver komen speciaal voor mijn winkeltje. Zou dat door de negerzoenen komen?

Ik vrees voor dat alle GPD-bladen hetzelfde bericht hebben geplaatst. Dat wordt dus aanpoten de komende weken!

Gaat het niet stiekum om www.vakantiefietser.be ??????????? Die site ziet er namelijk we echt goed uit :-)

Kijk bijvoorbeeld eens onder http://www.eindhovensdagblad.nl en dan onder reizen.

Het was overigens maar een heel kort stukje, maar goed er is wel aandacht!! Het gaat dus over vakantiefietser.nl!!!

Frans

Oh ja ik hoorde dat het ook nog stond in het Utrechts Nieuwsblad en de Deventer Courant. Zijn er nog meer?

Eindhovens Dagblad schreef:Website van de week

Vakantie op eigen kracht
Steeds meer Nederlanders brengen tijdens hun vakantie één of meerdere dagen in het fietszadel door. In de winkel De Vakantiefietser in Amsterdam kunt u terecht voor een vakantiefiets en volledige fietsuitrustingen: van waterdichte tas tot benzinebrander en van reisgids tot fietsgereedschap. Oprichter Eric Schuijt heeft in drie jaar tijd door meer dan zestig landen gefietst en schreef daar drie boeken over. Dus ook voor adviezen over fietsvakanties in binnen- en buitenland bent u hier aan het goede adres. Als Amsterdam te ver weg is voor een bezoekje biedt de webwinkel uitkomst.
Link: www.vakantiefietser.nl

Eric,

Als je ook Vlamingen wilt aantrekken, dan zul je ook de Vlaamse benaming voor negerzoenen moeten gebruiken!

Eric,

Woor mij als Belg, zou je beter verstaanbaar zijn als je over negerinnentetten zou spreken.
Alléé melo-cakes mag ook.

Mvg,
Dirk

Wat te denken van Schaumkusse? Daar lusten de Duitsers wel pap van!