Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hybride of ligfiets? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

hybride of ligfiets?

Shit dan ben ik niet vrij :wink:
Ondertussen ben ik de trotse bezitter van een Orca bovenstuur:D
Die ook ik ook naar een onderstuur kan ombouwen.

Door teveel "fiets" werk fiets ik er momenteel te weinig op :cry:
Heb ook nog altijd geen oplossing voor drinkbushouders opgestuurd gekregen vanuit Olland :cry:
Anders kon ik er meer gebruik van maken. :cry: Het is nogal warm over het algemeen :wink:

Het fietst zaaaaaaaalig, maar zeker en vast anders dan een bukfiets.
Effe wennen, ook voor de beentjes en de knieen.

Het fietst zaaaaaaaalig, maar zeker en vast anders dan een bukfiets.
Effe wennen, ook voor de beentjes en de knieen.
Als mede ligger ben ik het hier helemaal mee eens. Het was even wennen, maar ik zou nu geen gewone fiets meer willen hebben. Iedereen zou het eens moeten proberen.

Wat ik hier nog niet gezien heb is dat je wel veel aandacht krijgt van overige weggebruikers. Zeker in het buitenland ben je al snel de bezienswaardigheid van de dag. Soms levert dit leuke gesprekken op, maar af en toe is het ook lastig, of krijg je minder leuke opmerkingen naar je hoofd geslingerd.
Iets waar je wel rekening mee moet houden denk ik.
Somchai,

Als je dorst hebt op je ligfiets, denk dan eens aan een waterzak "op je rug". Oftewel: onder je zitje. Onder het zitje van mijn Condor heb ik met wat spanbandjes een Camelbak Unbottle van 3 liter gemonteerd. Het gewicht zit mooi gecentreerd, het water blijft (geisoleerd en in de schaduw) lang koel, en de drinkslang loopt langs het zitje omhoog naar mijn schouder en is altijd bij de hand.
(de tip komt overigens van Ruud Korteling)

Gaele
eindgebruiker schreef:Somchai,

Als je dorst hebt op je ligfiets, denk dan eens aan een waterzak "op je rug". Oftewel: onder je zitje. Onder het zitje van mijn Condor heb ik met wat spanbandjes een Camelbak Unbottle van 3 liter gemonteerd. Het gewicht zit mooi gecentreerd, het water blijft (geisoleerd en in de schaduw) lang koel, en de drinkslang loopt langs het zitje omhoog naar mijn schouder en is altijd bij de hand.

Gaele
Thanks voor deze goed tip.
eindgebruiker schreef:Somchai,

Gaele
Thanks voor deze goed tip.