Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstocht van Oostende naar Bernkastel-Kues op 15 mei 2008 - Forum Wereldfietser

fietstocht van Oostende naar Bernkastel-Kues op 15 mei 2008

Hallo, kan er mij iemand op weg helpen met mijn planning ?

Op donderdag 15 mei 2008 zou ik met enkele vrienden een fietstocht maken van Oostende naar Duitsland (Bernkastel-Kues). Het is de bedoeling dat we de tocht aanvatten om 20.00 en dat we terplaatse zouden aankomen om 16.00 u (op 16.05.2008).

Klinkt misschien wat veel ? maar we gaan het toch doen. Wie kan er mij vanaf Gent goed op weg helpen, zodat ik zonder probemen Brussel kan passeren en dan via Luik naar Trier en uiteindelijk Bernkastel kan rijden ?

Bedankt, De Jonghe Peter
E mail: pechs@skynet.be

Mooi plan. Mag ik een paar veranderingen voorstellen?
Ga vanuit Oostende over de opgedoekte spoorlijn naar Torhout. Sla ergens onderweg uw tent op, slaap goed uit en denk nog eens na. Het is dan 16 mei en ik ben jarig. Kom bij mij een pint pakken en het plan verder doorspreken (stuur uw vrienden voortijdig naar huis want ze hebben u tot een mission impossible aangezet).

Hey Peter!

Het eerste wat in me op komt als ik je berichtje lees is: je bent gek! :wink: Maar goed, als je het nog altijd ziet zitten dan kan je misschien het volgende traject eens bekijken om al in Luik te geraken: van Oostende naar Antwerpen, in Antwerpen fiets je langs het Albertkanaal tot in Hasselt waar je het Albertkanaal verlaat en dan rechtstreeks naar Luik fietst.

Voordeel van dit traject? Je geraakt in Luik zonder amper een helling over te moeten...

Ik wens je alvast veel succes met de voorbereiding!

Nick