jahoor. indien veel mensen het willen kan er eventueel in het landen topic(moderatoren, is dit de juiste plaats?) een draadje voor worden geopend.
Ik zit hier zelf nu 6 maanden bijna. De grootste grap is om alles buiten je staat(Niet de VS, maar bijv als je in California woont alles buiten california) te bestellen. Dit scheelt je een x% aan belasting die je moet betalen(afhankelijk per staat).
Ik zit zelf in De staat New York. Tot nu toe heb ik mijn electronica altijd bij
www.newegg.com bestelt. Dit is een prettige site, netjes, snel zorgzaam.
Mijn lowe alpine rugzak heb ik bij
www.backcountry.com bestelt, wederom, netjes strikt en prettig verlopen.
Ik ga hier nog wat gamaschen etc bestellen maar waarschijnlijk bij een andere online zaak. Namelijk
www.mountaingear.com zover ik heb begrepen van een paar amerikanen hier gaat ook bij deze zaak op: netjes en gewoon optijd.
Tevens heb ik ook dingen bij
www.amazon.com bestelt. helaas is hierbij het pakketje voor mijn deur gezet(ik was nog aan het werk), en zijn er 2 van de 3 pakketjes gejat. Deze worden nu na wat heen en weer gemail, gewoon kosteloos opnieuw verstuurd(of ik kon al m'n geld terug krijgen).
Het mailen was niet moeilijk, alleen moest het via een formulier, wat de communicatie wat trager maakte, maar in principe een correct en vriendelijke service.
daarnaast bij
www.icebreaker.com dingen bestelt(tsja het is heir stukken goedkoper
) en die zouden vandaag afgeleverd moeten worden bij m'n overbuur, ivm de noodzaak voor een krabbel.
en een extra batterij voor m'n Lenovo flaptop via lenovo, die na een wat trage verwerking ook vandaag zou aankomen. Maar de klantenservice is wel strict en correct per mail.
www.buy.com raad ik wel af, evenals online bestellen bij
www.bestbuy.com bij beide heb ik gepoogd iets te bestellen en alleen maar gezeur gehad en uiteindelijk(kosteloos) m'n bestelling gecancelled. Door fouten(mijn inziens) van hun kant met mijn credit/debit card.