Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Witte Ortlieb tassen - Forum Wereldfietser

Witte Ortlieb tassen

Ik ben verliefd geworden op een set witte Ortliebtassen. Ik zag ze in de Op Pad van mei 2007, bij de 6 rare reisfietsen. Maar mijn liefjes lijken vrij onbereikbaar. Met jubileum opdruk zijn ze volop te krijgen en in 2008 komen ze zonder jubileumtekst maar wel met ORTLIEB in koeieletters.

Wie kan mij koppelen aan mijn hemelse schatjes? Twee voor en twee achter, geen stuurtas. DANK!

Heb er net bij Jacobsen naar geinformeerd omdat ik mijn dochter wilde verwennen. Ze zijn leverbaar, maar ze moeten wel apart besteld worden. Of bedoel je dat je ze zonder opdruk wilt? Die heb ik ook wel ergens op een website gezien (weet nie tmeer waar), maar dat wordt misschien zoeken.
Wim

Bij Ortlieb (niet via Jacobsons) kon ik op een gegeven moment achtertassen bestellen in iedere door mij gewenste kleur. Erik, wellicht zijn de tassen die jij hebt gezien speciaal besteld door een winkel. Probeer Presto eens in de Haarlemmerstraat.

Bij Presto zie je inderdaad de meest wilde kleurtjes, maar wit lukte hun niet. Bike4travel / Marco de Wit wel. Ik blijk hem trouwens met mijn afgelopen nieuwjaarslezing geinspireerd te hebben tot een winterreis.

Hopelijk doet mijn rug het snel weer zodat ik met mijn tassen richting sneeuw kan gaan.