kijk naar mijn www hieronder.
B1 Cyber - €600 - 1000'en kms met volle baggage - WERELDFIETS!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Voor foto's zie de speciale fotopagina http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?p=42293grimmins schreef:zijn hier dan ook foto's van...
Het ziet er ev niet uit, maar zo somber is de situatie nou ook weer niet:Pieter Tijssen schreef: - Op een MTB zit ik te ver voorovergebogen (dubbelgeklapt noem ik het). Er valt weinig aan te doen vanwege het type stuurpen dat er tegenwoordig op zit (type "ahead set"). Er valt meestal niks of weinig aan af te stellen.
Ik ben maar een eenvoudig fietsenmaker maar ik zaag de binnenbalhoofdbuis pas af na het passen van de fiets en in overleg met de koper. Een spacer boven de stuurpen monteren en na een poos proefrijden pas definitief op maat zagen.m-gineering schreef:Het ziet er ev niet uit, maar zo somber is de situatie nou ook weer niet:Pieter Tijssen schreef: - Op een MTB zit ik te ver voorovergebogen (dubbelgeklapt noem ik het). Er valt weinig aan te doen vanwege het type stuurpen dat er tegenwoordig op zit (type "ahead set"). Er valt meestal niks of weinig aan af te stellen.
zie www.m-gineering.nl/hoger.htm
Bij een stalen binnenbalhoofdbuis (alu is meestal te dikwandig) met ahead is het ook mogelijk met een aangepast draadloos balhoofdstel een conventionele stuurpen te monteren