Ik weet het, dit gaat niet over fietsonderdelen, bandenproblematieken, zadelpijntjes of andere belangrijke zaken maar ik neem de gok maar dat dit wel kan op deze website.
Voor mijn continue voortdurende serie "vakantiefietser op de foto" heb ik als fotograaf/schrijver soms geluk om iemand te ontmoeten die meer wijsheid in pacht lijkt te hebben dan je voor mogelijk had gehouden. Roelof is zo'n man. 87 jaar....natuurlijk, dat is te zien, hij is geen twintig meer maar ik ken voldoende twintigers met minder levenslust dan deze man.
Vandaag tijdens het interview sprak hij twee mooie wijsheden die ik jullie niet wil onthouden.
Laat nooit iets omdat je te oud wordt, alleen als het niet meer kan.
Elk orgaan dat je niet gebruikt degenereert.
God, help me dat onthouden als ik de 80 nader!
Voor mijn continue voortdurende serie "vakantiefietser op de foto" heb ik als fotograaf/schrijver soms geluk om iemand te ontmoeten die meer wijsheid in pacht lijkt te hebben dan je voor mogelijk had gehouden. Roelof is zo'n man. 87 jaar....natuurlijk, dat is te zien, hij is geen twintig meer maar ik ken voldoende twintigers met minder levenslust dan deze man.
Vandaag tijdens het interview sprak hij twee mooie wijsheden die ik jullie niet wil onthouden.
Laat nooit iets omdat je te oud wordt, alleen als het niet meer kan.
Elk orgaan dat je niet gebruikt degenereert.
God, help me dat onthouden als ik de 80 nader!