Onlangs was ik op de informatiedag in Rotterdam, en vol verwachting ging ik naar een stand om info over "Fietsen in Vietnam"te horen. Daar kreeg ik helaas ook enkele minder positieve verhalen over het fietsen in dit prachtige land. Het publiek zou soms een beetje agressief reageren op de toeristen, jongeren op brommers zouden intimiderend langs komen scheuren, prijzen zouden hoog zijn, kortom berichten die mij en mijn vrouw doen afvragen of we wel vanuit Laos ( Savannakhet) naar Vietnam en dan via Hué en Hoi An naar Dalat moeten gaan en vandaar naar Cambodja of dat we vanuit Laos via de Mekong( Pakxe en Muang Khong) moeten reizen. Wie heeft positieve of negatieve ervaringen over fietsen in Vietnam?
Ook graag reacties over het idee om vanuit Hué niet langs weg1 te fietsen, maar in het binnenland via weg 14! Is die route erg bergachtig, en nog deels onverhard en wel of niet druk met autoverkeer? Alvast bedankt voor alle bruikbare informatie
Ook graag reacties over het idee om vanuit Hué niet langs weg1 te fietsen, maar in het binnenland via weg 14! Is die route erg bergachtig, en nog deels onverhard en wel of niet druk met autoverkeer? Alvast bedankt voor alle bruikbare informatie