Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Welke knop "Meer"? De knop meer uit het voorbeeld van de tovenaar is niet opgenomen in de aanpassing. De link die je te zien krijgt is neem ik aan de lijst met onbeantwoorde berichten. Deze is alleen niet leeg.flipse schreef:Kijk er nog even naar Jarno svp want op mijn scherm zie ik het knopje 'Meer' niet. Ik kan op op de plek klikken, maar krijg dan een scherm waar geen topics in staan.
flip
Jarno, zit er nog "meer" in het vat of is dat technisch niet haalbaar?Jarno schreef: Welke knop "Meer"? De knop meer uit het voorbeeld van de tovenaar is niet opgenomen in de aanpassing. De link die je te zien krijgt is neem ik aan de lijst met onbeantwoorde berichten. Deze is alleen niet leeg.
Je hoeft geen website te hebben Flipse, je kan die file ook op je harddisk ergens zetten en erop klikken.flipse schreef: Je moet natuurlijk wel een website hebben. Ik heb geen moer verstand van de huidige automatisering maar ik kan me niet voorstellen dat het niet uitermate simpel is om dit te implementeren.
Het overzicht voldoet alleen zou ik, naast de datum, ook de tijd willen hebben.
Klopt, maar ik ben een fietsende wereldfietser (nu even op vakantie in Nederland) die liever niet niet zijn harddisk meeneemt.Je hoeft geen website te hebben Flipse, je kan die file ook op je harddisk ergens zetten en erop klikken.
Daarom is er ook in het forum de link Berichten sinds laatste bezoek.flipse schreef:Om nog even duidelijk te maken waarom het handig is: Tovernaar heeft 40 minuten geleden een bericht geplaats'over 'Sex op de fiets'. Het is nu al van de homepagina verdwenen.
.Daarom is er ook in het forum de link Berichten sinds laatste bezoek
Dit is niet echt een reactie op argumenten vond en vind ik.Overigens staat er op de voorpagina van het forum ook een link naar berichten sinds je laatste bezoek. Dit biedt ook al een redelijk overzicht denk ik.