Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Suggestie: vanaf hoofdpagina direct naar laatste bericht - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Suggestie: vanaf hoofdpagina direct naar laatste bericht

Volgens mij staat er ook niets, dus er valt niets onzichtsbaars te zien,
alleen een link naar onbeantwoorde berichten.

Sorry, je hebt gelijk. Ik raakte in de war omdat er twee onderwerpen besproken werden.

flipse schreef:Kijk er nog even naar Jarno svp want op mijn scherm zie ik het knopje 'Meer' niet. Ik kan op op de plek klikken, maar krijg dan een scherm waar geen topics in staan.
flip
Welke knop "Meer"? De knop meer uit het voorbeeld van de tovenaar is niet opgenomen in de aanpassing. De link die je te zien krijgt is neem ik aan de lijst met onbeantwoorde berichten. Deze is alleen niet leeg.

Na een suggestie van Dick heb ik de code iets aangepast. Voor zij die de afbeelding niet zagen zou dit nu wel het geval moeten zijn.

Mocht de afbeelding erg veel naar rechts staan, doe dan een goede 'reload' in de browser. Dat komt door de cache van je browser. (Hopelijk niet te technisch voor iedereen)

goede reload = CTRL + F5 ;)

Jarno schreef: Welke knop "Meer"? De knop meer uit het voorbeeld van de tovenaar is niet opgenomen in de aanpassing. De link die je te zien krijgt is neem ik aan de lijst met onbeantwoorde berichten. Deze is alleen niet leeg.
Jarno, zit er nog "meer" in het vat of is dat technisch niet haalbaar?
Ik denk wel dat er behoefte aan is om een wat langere lijst te kunnen zien zonder in te loggen.

Sinds ik de source zag eerder in dit onderwerp maak ik daar dankbaar gebruik van. In een bestand gezet, even aanklikken en het werkt prima.
http://stukkiefietsen.com/topic-wf.html
Ik gebruik niets anders meer. Het staat bij mijn favorieten in mijn brouwser en ik zie in een overzicht of er de afgelopen, pakweg, week voor mij iets interessants is geschreven.
Je moet natuurlijk wel een website hebben. Ik heb geen moer verstand van de huidige automatisering maar ik kan me niet voorstellen dat het niet uitermate simpel is om dit te implementeren.
Het overzicht voldoet alleen zou ik, naast de datum, ook de tijd willen hebben.

flipse schreef: Je moet natuurlijk wel een website hebben. Ik heb geen moer verstand van de huidige automatisering maar ik kan me niet voorstellen dat het niet uitermate simpel is om dit te implementeren.
Het overzicht voldoet alleen zou ik, naast de datum, ook de tijd willen hebben.
Je hoeft geen website te hebben Flipse, je kan die file ook op je harddisk ergens zetten en erop klikken.

Om de tijd erbij te zetten: zoek en vervang in de code &lpd=0 voor &lpd=2

De tovenaar schreef
Je hoeft geen website te hebben Flipse, je kan die file ook op je harddisk ergens zetten en erop klikken.
Klopt, maar ik ben een fietsende wereldfietser (nu even op vakantie in Nederland) die liever niet niet zijn harddisk meeneemt. :)

Bedankt voor de 'tijd'. Het werkt.

flip

Om nog even duidelijk te maken waarom het handig is: Tovernaar heeft 40 minuten geleden een bericht geplaats'over 'Sex op de fiets'. Het is nu al van de homepagina verdwenen.

flipse schreef:Om nog even duidelijk te maken waarom het handig is: Tovernaar heeft 40 minuten geleden een bericht geplaats'over 'Sex op de fiets'. Het is nu al van de homepagina verdwenen.
Daarom is er ook in het forum de link Berichten sinds laatste bezoek.

Die link naar berichten sinds laatste bezoek is niet altijd handig.

a) werkt alleen als je bent ingelogd
b) als je 2x kort achterelkaar inlogt ben je het overzicht van de laatste paar dagen al weer kwijt.

Jarno schreef:
Daarom is er ook in het forum de link Berichten sinds laatste bezoek
.
Naast de al veel vaker genoemde bezwaren tegen 'Laatste bezoek' en die de Tovenaar hierboven al noemde, zou het toch wel eens prettig zijn als er ook eens gedacht wordt aan de wereldfietsers die fietsen.
Vaak kom ik in landen waar de internet verbindingen slecht zijn en je alleen al 30 seconden moet wachten op de homepage, terwijl die helemaal niet zo 'zwaar' is. Inloggen kost niet zelden minuten. Alle rubrieken doorlopen om te kijken of er iets van je gading bij is kost vaak te veel tijd. Zo heb ik voor mij heel aardige onderwerpen gemist.
Dezelfde argumenten heb ik een jaar geleden ook al een jaar geleden naar voren gebracht en daar reageerde je op met'
Overigens staat er op de voorpagina van het forum ook een link naar berichten sinds je laatste bezoek. Dit biedt ook al een redelijk overzicht denk ik.
Dit is niet echt een reactie op argumenten vond en vind ik.