Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Signature signeren - Forum Wereldfietser

Koga Signature signeren

Als je een Koga Signature samenstelt zou je dan wel of niet een handtekening op het frame plaatsen?

Mijn fietshersteller zei dat hij dat nooit zou doen omdat de fiets dan minder makkelijk verkocht wordt want wie wil nou de naam van een ander op zijn/haar fiets?
mazzeltovv schreef:Als je een Koga Signature samenstelt zou je dan wel of niet een handtekening op het frame plaatsen?

Mijn fietshersteller zei dat hij dat nooit zou doen omdat de fiets dan minder makkelijk verkocht wordt want wie wil nou de naam van een ander op zijn/haar fiets?
Precies; ik zou hem dan nooit kopen :wink:

misschien wordt'ie ook minder snel gestolen? Zo ja, dan zou ik het wel doen! :lol:

Als je een dergelijke (dure?) fiets koopt, lijkt me dat je hem tot het laatste draadje op rijdt ipv dat je er weer van af wil...

Heb vorig jaar m'n signature gekocht, en hem niet laten signeren. Belangrijkste motivatie was dat ik de lettertypes waaruit je kon kiezen echt té lelijk vond... (maar verder heerlijke fiets!!)

Een fiets met een handtekening is uiteraard moeilijker te verkopen. Don, mocht je toch jouw naam op je huidige fiets willen dan heb ik de volgende tip:
Je kunt bij een bedrijfje hier om de hoek letters laten maken in iedere smaak en kleur die je maar wilt. (het bedrijfje heet Michel de Letter)

Ik heb dit wel eens bij een Santos gedaan, omdat Asian Way of Life hun bedrijfsnaam op de fiets wilde hebben in precies het lettertype en de kleur van hun bedrijf.

Roald, een Koga Signature hoeft helemaal niet duur te zijn hoor. Kaal vanaf pakweg €1.200,-.

Mazzeltov, ik heb wel eens een Signature frame gekregen met een spelfout :oops:
Er moet een handige manier zijn om de letters eraf te halen, want binnen een week had ik hem weer terug met de juist spelling.

Oh ja, en hetzelfde framenummer. :lol:

Eric Schuijt schreef:Er moet een handige manier zijn om de letters eraf te halen, want binnen een week had ik hem weer terug met de juist spelling.

Oh ja, en hetzelfde framenummer. :lol:
Het heeft natuurlijk wel iets om je eigen naam op je fiets te hebben en als blijkt dat ze bij Koga die naam redelijk makkelijk (en zonder beschadigingen) kunnen verwijderen is dit natuurlijk een optie.

"Het is alles ijdelheid en najagen van wind."

Twee weken geleden heb ook ik een Koga Signature opgehaald bij Eric, de vakantiefietser. Nix geen 'signature' erop voor mij. Die verkooptruuk had voor mij ook niet gehoeven. Ik vind het prima dat je zelf je fiets kunt samenstellen. Die signature eronder alsof jij zelf de designer bent, vind ik echt too much. Marketinggrapje.

De fiets is fantastisch. Het is zweven vergeleken met het gezwoeg op mijn vorige oude barrel.

:D

Laat je toch "Mijn fiets" erop zetten!
Alle problemen opgelost!

:lol:

Froggy schreef:Laat je toch "Mijn fiets" erop zetten!
Alle problemen opgelost!

:lol:
Of 'Mijn fiets!, afblijven' :lol:

Eind jaren '80/begin jaren '90 kon je bij een Volkswagen Golf een speciale editie kiezen: een Manhatan, Pasadena, Rabbit of zelfs een Bon Jovi. Nou, met zo'n sticker op het achterportier was je echt helemaal te gek gaaf hoor. Na een paar jaar was je vooral fout, en inmiddels is het weer campy aan het worden.

Doet me een beetje denken aan deze Koga.