Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onderweg - Forum Wereldfietser

Onderweg

Op www.vakantiefietser.be heeft men een kopje 'onderweg'.
Hier staan de websites van fietsers die onderweg zijn met een foto en een korte beschrijving vermeld. Het is altijd leuk en interessant om hun belevenissen via een website te volgen.
Kan zo'n link ook op www.wereldfietser.nl worden gemaakt?

Hallo ralph,

Ik heb even op de site van onze Belgische collega's gekeken en vind het een leuk idee.

Groetjes,
Frank

BTW ik heb je bericht van "overige vragen" naar "feedback" verplaatst.

Ik vind dat ook een erg leuk idee! Ik kijk geregeld op die site om me weer een beetje te vermaken als ik eigenlijk moet studereren :D

Kan zo'n link 'onderweg' ook op www.wereldfietser.nl worden aangemaakt?

De link onderweg is er altijd geweest en nu nog alleen niet actief.

Kijk maar eens bij Sitemap en dan onderweg.

De reisverhalen kun je bij links vinden.

Bob&Marguérite schreef:De link onderweg is er altijd geweest en nu nog alleen niet actief.

Kijk maar eens bij Sitemap en dan onderweg.

De reisverhalen kun je bij links vinden.
Wat bedoelen jullie nu precies?

Hallo Bob&Marguérite,
Bob&Marguérite schreef:De link onderweg is er altijd geweest en nu nog alleen niet actief.

Kijk maar eens bij Sitemap en dan onderweg.
:oops: Ik zie het, ik zal eens vragen hoe of wat.

Groetjes,
Frank

Beste Frank & Ralph,

Een aantal jaren geleden is dit idee al eens aan de orde geweest. Daar komt ook die link van. Omdat we toen erg druk waren met het opbouwen van de vereniging is het idee helaas niet verder uitgewerkt. Wel hebben we gekeken naar 2 soorten systemen. Een waarbij de input geheel bepaald wordt door diegene die onderweg zijn en een waarbij de inhoud gemoderate (is dit NL???) wordt. Daarbij hebben we toen ook nagedacht over zelfregulerende systemen of systemen die continue bewaking nodig hadden.
Vanwege tijdgebrek en andere prioriteiten* ligt dit tot op heden stil. Ik denk niet dat het huidige (nieuwe/verse/enz) bestuur deze geschiedenis kent. Maar een heel goed plan om hier verder mee aan de slag te gaan omdat een fietser onderweg toch de kern van de vereniging is. Uiteindelijk draait het daar toch om.
Kijk ook even naar het tijdschrift. Daar bestaat zo'n rubriek ook. Ik ben altijd groot voorstander geweest om tijdschrift, website en andere poten, elkaar te laten aanvullen. Bij het tijdschrift hebben ze ook contacten met mensen die onderweg zijn en vaak verlopen die contacten via (prominente) leden van de wereldfietser.
Succes,
Marco

*PS: de prioriteiten die we toendertijd hadden waren het opbouwen van de activiteitencommissie, het opbouwen van de huidige internetsite, het opbouwen van het landenbestand, het opbouwen van een betere ledenadministratie en financiele administratie, uitgebreide pr voor de vereniging, enz.

Marco Meijerink schreef:Een waarbij de input geheel bepaald wordt door diegene die onderweg zijn en een waarbij de inhoud gemoderate (is dit NL???) wordt.
Volgens deze uitleg hoort het geschreven te worden als gemoderatet. Dit spreek je dus niet uit zoals het er staat. Ik denk daarom dat die officiële schrijfwijze niet door veel mensen gebruikt zal worden.

Beste mensen,

Ik ben destijds, ik denk in 2005 ofzo hiermee bezig geweest, maar zoals Marco al schreef wegens tijdgebrek en andere prioriteiten is het verder niet echt van de grond gekomen. Misschien is het een idee om het nieuw leven in te blazen.

Ik heb destijds alles op papier gezet en volgens mij heb ik dat nog wel, alleen het technische gedeelte en/of wat er werkelijk mogelijk is, daar heb ik geen kaas van gegeten en ik denk wel dat dat nog het meeste werk is.

Groet, Rena :wink:

Klopt Rena het was overigens 2006 :wink:

Dat van de vakantiefietser.be ziet er natuurlijk wel leuker uit maar hetzelfde resultaat kun je nu krijgen onder het hoofdmenu-item Links waaronder:
Fietstechniek, Verhalen en Bestemmingen tal van websites van wereldfietsers geeft. Ik denk alleen dat het weer even geoptimaliseerd moet worden.

Trouewens uuuuuuuuuuuuuuuuuren leesplezier en voor ieder wat wils.

Bob&Marguérite schreef:Klopt Rena het was overigens 2006 :wink:

Dat van de vakantiefietser.be ziet er natuurlijk wel leuker uit maar hetzelfde resultaat kun je nu krijgen onder het hoofdmenu-item Links waaronder:
Fietstechniek, Verhalen en Bestemmingen tal van websites van wereldfietsers geeft. Ik denk alleen dat het weer even geoptimaliseerd moet worden.

Trouewens uuuuuuuuuuuuuuuuuren leesplezier en voor ieder wat wils.
Het zou inderdaad leuk zijn als het geoptimaliseerd werd.
Iedereen kan dan in één oogopslag zien welke fietsers onderweg zijn.

Vincent Schol schreef: Volgens deze uitleg hoort het geschreven te worden als gemoderatet. Dit spreek je dus niet uit zoals het er staat. Ik denk daarom dat die officiële schrijfwijze niet door veel mensen gebruikt zal worden.
Modereren. Vervoeging: modereren; modereer(t); modereerde(n); gemodereerd.
Ralph schreef:Op www.vakantiefietser.be heeft men een kopje 'onderweg'.
Hier staan de websites van fietsers die onderweg zijn met een foto en een korte beschrijving vermeld. Het is altijd leuk en interessant om hun belevenissen via een website te volgen.
Kan zo'n link ook op www.wereldfietser.nl worden gemaakt?
Vandaag zag ik dat de fietsers die onderweg zijn in het 'zonnetje' worden gezet op de pagina van de wereldfietser. Bedankt.