Wij hebben al een tijd geleden gepland om 3 weken te gaan fietsen in Nepal van 20 december tot 8 januari. Hartstikke mooi en een lang gekoesterde droom...
Een andere lang gekoesterde droom is sinds kort ook uitgekomen: we verwachten in juli ons eerste kindje!! Dat betekent dat ik, als we in Nepal zijn, 13 weken zwanger ben. Dat roept toch wat vragen op waar ik antwoord op hoop te krijgen via dit forum......
Heeft iemand ervaring met het fietsen als je zwanger bent: hoe vermoeiend is dit?
Is het oké om te gaan fietsen op hoogte tot zo'n 2500 m...
Hoe is de medische zorg, mocht er iets misgaan, in Kathmandu?
Is het überhaupt wel verstandig om te gaan fietsen in Nepal in deze conditie??
Je begrijpt, ik word enorm heen en weer geslingerd tussen wel en niet gaan... Tot nu toe voel ik me prima, niet misselijk en zo.
Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben en de twijfel weg kunnen nemen!! Alvast bedankt!
Een andere lang gekoesterde droom is sinds kort ook uitgekomen: we verwachten in juli ons eerste kindje!! Dat betekent dat ik, als we in Nepal zijn, 13 weken zwanger ben. Dat roept toch wat vragen op waar ik antwoord op hoop te krijgen via dit forum......
Heeft iemand ervaring met het fietsen als je zwanger bent: hoe vermoeiend is dit?
Is het oké om te gaan fietsen op hoogte tot zo'n 2500 m...
Hoe is de medische zorg, mocht er iets misgaan, in Kathmandu?
Is het überhaupt wel verstandig om te gaan fietsen in Nepal in deze conditie??
Je begrijpt, ik word enorm heen en weer geslingerd tussen wel en niet gaan... Tot nu toe voel ik me prima, niet misselijk en zo.
Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben en de twijfel weg kunnen nemen!! Alvast bedankt!