Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Help mee aan de ontwikkeling van de ultieme woon/werk fiets - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Help mee aan de ontwikkeling van de ultieme woon/werk fiets

Pathfinder_II schreef:Hoi Onno,
@SjirkM Bedankt voor de Ctrl-Y tip !!!
Wouter Hagedoorn
Altijd handig zo'n lijstje met Excel shortcut keys:
lijstje 1
lijstje 2

Leuk !! Ben benieuwd naar de opbrengst van je onderzoekje !!
Henk.

Graag wil ik iedereen vragen die mijn enquete heeft gedownload maar nog niet heeft ingevuld om hem spoedig naar me op te sturen! Ik heb er nog wel een aantal nodig om te zorgen dat de resultaten represenatief zijn.

Jullie ervaringen zijn zeer waardevol!

lowrider schreef:Graag wil ik iedereen vragen die mijn enquete heeft gedownload maar nog niet heeft ingevuld om hem spoedig naar me op te sturen! Ik heb er nog wel een aantal nodig om te zorgen dat de resultaten represenatief zijn.

Jullie ervaringen zijn zeer waardevol!
Heb ik afgelopen vrijdag reeds gedaan vanuit mijn werk :) !

Mochten er nog mensen zijn die mijn enquete hebben ingevuld of dat eventueel nog van plan zijn, stuur deze dan voor aanstaande maandag naar onderstaand email adres. Ik kan er nog wel een paar gebruiken!

De enquete is beschikbaar via:
http://www.fastdump.net/DOWNLOAD/de4a41 ... lineNL.xls

Wanneer je hem ingevuld hebt kun je hem mailen naar onnovation@gmail.com

alvast bedankt!
Ik wil je helpen bij het ontwerp. Ik ben al langer bezig met het idee en eigenschappen bezig voor ultime woon-werk fiets, geometrie, functies, style, rijeigenshappen etc. Ik wil je graag helpen.neem contact met Gregor Klemencic www.easeofuse.nl