Wat mij nog niet eens het meeste steekt is dat het bericht van Bert verwijderd is. Het geval staat nl. niet op zichzelf. Er is bv ook zonder aankondiging en zonder opgaaf van reden een complete draad verplaatst naar de rubriek kletspraat. Het betrof een door drie gerespecteerde leden georganiseerde activiteit. Er werd hooguit op een gegeven moment wat amikaal gebabbel. Het organiseren van een activiteit moet naar mijn mening door de vereniging ondersteund worden wanneer dit in overeenstemming is met de doelstellingen. Naar mijn idee was dit gewoon het geval. Dat er op een gegeven moment gebabbeld wordt...soit.fietsjunks schreef:Er wordt een keer een bericht verwijderd na diverse klachten van diverse mensen...
Een keer wordt nagelaten om de reden te vermelden en meteen regent het opzeggingen...
Na het ontstaan van deze discussie hebben we inmiddels aangegeven de reden voortaan te vermelden, wat is dan nu nog het probleem????
Wat zullen jullie het moeilijk hebben in het leven...
Overigens ik zeg mijn lidmaatschap niet op, de Wereldfietser blijft een fantastische club en fouten maken, dat doet iedereen.