Ach, ook mij is laatst iets vervelends overkomen. Ik had een link gezet naar een overzicht op mijn super-vet-vieze-commerciele site (maar niet heus) waar alle Rohloff-modificaties zijn te vinden. Ik verander dit overzicht soms, dus een link is dan handiger dan kopieren.
Maar de moderator vond deze relevante link ongeoorloofd en heeft een stuk van mijn site gewoon gekopieerd naar het forum! Als hij (of zij, want er stond niet bij wie het heeft gedaan...), het had gevraagd had ik er geen problemen mee gehad.
Maar nu werd er gewoon klakkeloos gekopieerd. Ja, dan kan mijn hele site wel gekopieerd worden en die van Marten Gerritsen (waar ook heel veel zinvols op staat) ook. Bizar, iemand (ikke) steekt ergens veel tijd en energie in en zijn vereniging (de WF-er) gaat er mee aan de haal.
Gerd ik snap je gevoel heel goed. Misschien slaat soms een enkele moderator te ver door, maar aan de andere kant zijn ze soms iets te los. Vergeet niet: het zijn ook maar mensen die het in hun vrije tijd doen. Of in de tijd van hun baas
Maar blijf gewoon lid, dan krijg je voor een luttel bedrag wel ons mooie tijdschrift! Want dat is de reden waarom de meeste leden lid zijn van de WF-er. Immers ook zonder lidmaatschap kun je op het forum komen