Additionally, paste this code immediately after the opening tag: speeddaten in de lucht - Forum Wereldfietser

speeddaten in de lucht

Dit vind ik nu een verdomd irritante manier van reclame maken; er is volgens mij geen enkele relatie met welke fiets dan ook

Niets voor jou Bert? Zo'n Speed Date, Sky High. Je kunt ook op de fiets naar Wenen. Veel leuker? :D

Posting van Bert is er af. :shock:

Hij zoekt vast een date :P

Helaas zijn er mensen die de humor ervan niet snappen.

Tja, het is hier toch datepraat, oh sorry, kletspraat :?

Kunnen we niet speeddating per fiets organiseren? :D
Om de kilometer wisselen van partner?

Moeten we natuurlijk niet midden over de Veluwe gaan rijden met die smalle fietspaadjes?

Bert, organiseer jij dit?

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Rutger schreef:Kunnen we niet speeddating per fiets organiseren? :D
Om de kilometer wisselen van partner?

Moeten we natuurlijk niet midden over de Veluwe gaan rijden met die smalle fietspaadjes?

Bert, organiseer jij dit?

Rutger
www.rutgersreizen.nl
Rutger,

Lijkt mij meer iets voor Tring! :lol: :lol: :lol: :lol:

Het idee van fietsdaten is niet nieuw. Een half jaar geleden is Oppad ook al met dat ID gekomen. Helaas behoorde ik niet tot de laatste 5

http://www.oppad.nl/published/opp/conte ... uw.nl.html

Dus ik ben voor een herkansing ....

Wouter

Beste Wouter,

Ik ken het verhaal uit Op Pad. Maar ja er zit natuurlijk niet zo veel speed achter. Moet je je voorstellen dat je helemaal naar Parijs moet trappen met een fietster van wie je het al 10 km niet meer ziet zitten.

Datum en programma voor het fiets- en speeddateweekend zal binnenkort op de aktiviteitenkalender staan. Singles kunnen zich nu al melden.

Groeten,
Rutger
www.rutgersreizen.nl

Valt 1 april komend jaar in een weekend????? :lol: :lol: :lol:

Nee, op een dinsdag. Je zult wat anders moeten verzinnen.
Jammer, 14 februari is ook niet in het weekend.
bert sitters schreef:Valt 1 april komend jaar in een weekend????? :lol: :lol: :lol:

Moet je single zijn?

Ik rij met met minimaal 9 speed.... :wink:

En cyclisme à deux vitesses, is dat ook mogelijk? :lol:

De tovenaar schreef:En cyclisme à deux vitesses, is dat ook mogelijk? :lol:
Heeft de Tovenaar maar twee versnellingen??????

bert sitters schreef:Heeft de Tovenaar maar twee versnellingen??????
2 voor, 21 achter, theoretisch dus 42 :P

arnob schreef:Dit vind ik nu een verdomd irritante manier van reclame maken; er is volgens mij geen enkele relatie met welke fiets dan ook
@ arno....ehhhhh....ligt het aan mij of mis ik iets aan het begin? :roll:
wat is

@ spinnetje......Ik wil ook mee als niet-single, Marieke!!!!

Posting van Bert is er af.
Bert had er wat leuks opgezet, was er bijna gelijk weer af. Soort kletspraatcensuur. Ging er over dat hij, na zijn, vrijgezellen Thailand trip een Datingtrip organiseert in winters IJsland. Minimaal 20 deelnemers en maximaal 11 tenten ivm de ruimte op de campings daar... Mocht blijkbaar niet gepost worden ivm de opnames van het commerciele SBS6 :roll: Vind het wel een erg leuk idee. :idea:

BIJ HET LEZEN VAN HET BOVENSTAAND BERICHT IS ENIGE VORM VAN HUMOR NOODZAKELIJK.

Posting van Bert is er af
Het forum van De Wereldfietser staat open voor alle fietsreizigers. De Wereldfietser behoudt zich echter het recht voor om berichten die kwetsend, discriminerend, indruisen tegen de Nederlandse wet, of niets met fiets- en/of reis-thema's te maken hebben, zonder opgaaf van reden te verwijderen.
Als het nu echt kwetsend of discriminerend is, alla, zonder opgaaf van reden eraf. Maar moderators, op deze manier komt het zo onsymphatiek over. Kleine moeite toch om een kleine toelichting te geven?

Ik denk dat ik wel wat om wat voor bericht het gaat. Het ging om een vliegtuigmaatschappij die op een van haar vluchten naar Wenen 25 single mannen en vrouwen laten speeddaten. Heeft inderdaad niets met fietsen te maken en daarom kan ik me me voorstelllen dat de beheerders het weg hebben gehaald. Ik heb het originele bericht van Bert niet gezien en het was natuurlijk een grapje.

Vreemd echt dat dit kletspraat gedeelte nu ineens los komt met veel reacties zonder dat er een opening is. Echt kletspraat dus zonder kop of staart. :D :D :D Eh waar zullen we het nu eens over hebben? Roept u maar!!! :D :D Fietsen met kamelen?

Rutger
www.rutgersreizen.nl

harry-fietsenaar schreef: Maar moderators, op deze manier komt het zo onsymphatiek over. Kleine moeite toch om een kleine toelichting te geven?
Mee eens! Bovendien hadden jullie toch ook gewoon het bericht kunnen laten staan met verandering van de namen van de luchtvaartmij en het datingbureau in een "bliepje".

Gerd