Additionally, paste this code immediately after the opening tag: opberg drinkfles - Forum Wereldfietser

opberg drinkfles

Aangezien ik met een camelback systeem werk om te drinken (in mijn lowriders) komen mijn bidonhouders vrij. Ik zou deze graag gebuiken voor wat anders. Ik herinner mij ooit eens een drinkfles gezien te hebben die daar speciaal voor was gemaakt. Maar ik vind hem helaas niet meer via mijn uitgebreide bookmarks terug. Kan iemand mij helpen?
ottovds schreef:Ik zou deze graag gebuiken voor wat anders. Ik herinner mij ooit eens een drinkfles gezien te hebben die daar speciaal voor was gemaakt.
Waar voor gemaakt was? Voor iets anders dan het drinken van water?
Je zou deze zoekopdracht eens kunnen bekijken.

hij was gemaakt om dingen in op te bergen, en niet om uit te drinken. De dop was een veel grotere.

Zowel BBB als Pro hebben een gereedschapsbidon, even googlen op gereedschapsbidon dan kom je der wel.

Bas

B@se schreef:Zowel BBB als Pro hebben een gereedschapsbidon, even googlen op gereedschapsbidon dan kom je der wel.

Bas
het was nog iets anders, maar dank je wel
die van BBB (L) lijkt mij zeer interessant

Hallo,

Ik zou mijn gereedschap niet in een bidonhouder willen hebben, het is zo gepakt en niet alleen door jezelf. :-(

Bovendien ben ik wel eens een bidon kwijtgeraakt toen ik op een heel slechte weg aan het afdalen was.

Groetjes,
Frank