Additionally, paste this code immediately after the opening tag: amsterdam- athene - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

amsterdam- athene

Hoi Eric,

Goed, zal ik doen. Helaas ben ik er afgelopen weekend niet toe gekomen. Welke deadline is er? De komende twee weken zal ik er namelijk niet toe komen, want een andere belangrijke deadline en een week in Marokko (voor de verandering niet met de fiets).

Groetjes,
Astrid

Eric Schuijt schreef:Hoi Astrid, ik kij uit naar jouw stukje (1100 woorden?). Als je niet zoveel goede foto's hebt, is er dan misschien iemand anders die voor ons tijdschrift foto's beschikbaar wil stellen?

Eric Schuijt
Hoofdredacteur De Wereldfietser / De Vakantiefietser
Op mijn site staan er een paar van Slovenië, die wil ik best beschikbaar stellen, alleen weet ik niet of ze kwalitatief wel zo goed zijn, zie
http://wizardofoh.nl/2002

Hoi Astrid,

WF 2-2004 is al volgepland, maar het kan natuurlijk altijd in een volgend nummer geplaatst worden. Kijk even op deze website naar de schrijftips, want ik weet niet hoe goed jei ken schrijve. Een gouden tip. Als je het uitgetikt hebt, laat het even liggen, print het uit en lees het dan nog eens een keer over.
En tovenaar dank voor jouw aanbod. Maar als Astrid op een gewone fiets rondrijdt en op jouw foto staat een ligfiets dan is dat een beetje krom. Wel een mooie foto overigens! Als wij foto's nodig hebben, zal ik zeker gaan kijken naar jouw site.

De Vakantiefietser schreef: En tovenaar dank voor jouw aanbod. Maar als Astrid op een gewone fiets rondrijdt en op jouw foto staat een ligfiets dan is dat een beetje krom. Wel een mooie foto overigens! Als wij foto's nodig hebben, zal ik zeker gaan kijken naar jouw site.
Astrid kan een verhaaltje uit de hoge hoed toveren en schrijven dat ze een tovenaar is tegengekomen in Slovenië. Die toevallig net zijn ligger daar tegen het bord geparkeerd had. :lol:

Onstaat er dan met die tie-ta-tovenaar ook nog iets sprookjesachtig moois voor mijn column?

Eric

Zoals al eerder gezegd heb ik ook foto's van Slovenië mét gewone fiets. Helaas nergens op internet te zien, dus moeilijk om even te voorschijn te toveren.... :wink:


Anneke