Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cursus Reisfotografie 2008 - Nivo 1 en 2 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Cursus Reisfotografie 2008 - Nivo 1 en 2

Eric op de Fiets schreef:Nog 17 dagen........... :P
Hoezo!!!!!

Gerd

Ha Marco,

eindelijk iemand die de geheimen van zijn mooie foto's wil prijsgeven!

Ik doe mee, zal de aankondiging in de gaten houden.

groet,

jeroen hakvoort

Eric op de Fiets schreef:Nog 17 dagen........... :P
Ligt 't aan mij of staat er 20 november?

:?

Groet,
Maurits

wat een geweldig initiatief.Ik wilook graag mee.leuke manier ook om meer mensen op het voorjaarsweekend te krijgen.

Kunnen we niet een voorinschrijflijst aanleggen,van waaruit geloot kan worden? Nu is het maar net wie er de 20e tijd heeft om in te loggen?

Beste Fietsende Fotografen,

De opbouw van de cursus is op sommige punten veranderd. Er zijn nu 2 cursussen. Zie hiervoor de openingstekst van dit topic.

Bij de inschrijving zal overigens NIET gelden "wie het eerst komt, wie het eerst maalt". Ook mensen die minder snel met internet/email zijn krijgen meer dan voldoende tijd om zich rustig in te schrijven. Wakker liggen voor de deur is dus niet nodig.

Een dringend verzoek om zich niet nu al per email te willen laten inschrijven. Heeft geen enkele zin. De inschrijvingsprocedure is in een later stadium terug te vinden op deze plek en in het tijdschrift De Wereldfietser (NL) / De Vakantiefietser (B).

Groet,
Marco

Vooraankondiging is geen vooraankondiging meer maar een concrete aankondiging! Zie tekst in de openingspost en zeer binnenkort ook op de activiteitenpagina en in het tijdschrift.

Ja, ik wil....hoe in te schrijven? Inschrijven kan vanaf 18 januari.
Morgen is het zover!!! :D

Ik had mijn inschrijving per ongeluk al op 8 januari gepost :oops:
Moet ie morgen weer opnieuw (?!).

Blanche schreef:Ik had mijn inschrijving per ongeluk al op 8 januari gepost :oops:
Moet ie morgen weer opnieuw (?!).
Ik zou dat als een ja zien. Ik gok erop dat Marco alle mail die voor 18 januari binnenkomt zonder pardon weggooit.

nee hoor.....voor de 16e stond de mailbox gewoon nog niet open :lol:
Maar Blanche heeft geluk gehad. Haar mail bleef in de que staan zodat deze alsnog binnen is gekomen.
Nu stromen de aanmeldingen lekker binnen.

Jippieeeeee!!!

Nu nog door de loting zien te komen....

8) :wink:

Balen dat het weer net in mijn vakantie valt. Van half mei tot half/eind juni zit ik op de fiets ergens in Europa. Anders had ik me van de week zeker al opgegeven.
Nou ja... volgende keer beter moet ik dan maar hopen. Een mens moet toch ook af en toe fietsen he!
Marco Meijerink schreef:
Ja, ik wil....hoe in te schrijven?
Inschrijven kan vanaf 18 januari. Dat is namelijk de datum dat ook het tijdschrift uitkomt en zo geven we ook de "niet-internetgebruikers" kans om mee te doen met de cursus.
Ik had net vanmorgen besloten om maar eens te vragen waar "de wereldfietser" bleef.
Lag die vanmiddag in de bus. een week later dan blijkbaar de bedoeling was. Voor mij niet zo erg, want ik had al ingeschreven, maar het is wel goed om er rekening mee te houden. Want ik zal niet de enige zijn waar "de wereldfietser" te laat is.
En het is een beetje sneu voor wereldfietsers zonder internet.

Peter

Hoi Peter,
Mensen kunnen zich nog gewoon inschrijven dus geen probleem.
Groet,
Marco

Hoi Marco,

Zijn de cursisten inmiddels al bekend?
Of moeten we nog even geduld hebben?

Ahum :oops: ....lees net dat ik geduld moet hebben tot 1 april.
Geen grapje hoop ik. :wink:

Alvast een fijn weekend!

Blanche

nee hoor.....geen grapje......
1 april is de sluitingsdatum en de datum waarop bekend wordt gemaakt wie mee kan doen.

groet,
marco

Marco Meijerink schreef: 1 april is de sluitingsdatum en de datum waarop bekend wordt gemaakt wie mee kan doen.
Zucht....

Peter

Je hebt nog 3 weken de tijd om je in te schrijven de sluitingsdatum....

Op 1 april is de sluitingsdatum voor de inschrijving van de fotocursus. Wil je nog meedoen? Schrijf je NU in. Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar.Kijk op de activiteitenpagina over de regels van inschrijving


Afbeelding

Ondanks alle verenigingsperikelen gaat deze cursus natuurlijk gewoon door.

Een aantal mensen is afgevallen waardoor er nog enkele plaatsen vrij zijn. Dit weekend sluit de inschrijving. Wanneer je nog mee wilt doen dan moet je je nu inschrijven. Kijk op de eerste post hoe dat moet.
We hopen een grote groep enthousiaste fotografen te ontmoeten en zo met elkaar een stuk verder te komen in het maken van mooie reisreportages.

Inschrijven dus!!

Tot snel,
Marco Meijerink


UPDATE: INSCHRIJVING IS GESLOTEN