Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vuurtje - Forum Wereldfietser

Vuurtje

Wie weet er een leuke kleine camping in een bosrijke omgeving waar je een vuurtje mag maken? We zijn al een paar keer met veel plezier naar Assel/Hoog Soeren op de Veluwe gegaan. Natuurlijk is het leuk daar komend weekend weer heen te gaan, iets nieuws ontdekken is nog leuker.

Wie heeft er een goed idee?

Groeten,
Annita

In Zuid-Nederhemert was een camping waar je vuurtje mocht stoken. Lag naast de afgedamde Maas ergens.
Of het nu nog zo is weet ik niet zeker, maar 1 of 2 jaar geleden mocht het nog!

Groet,
Maurits

Camping Eterna in Laage Vuursche....daar waren wij met de afterparty van de engelandgroep...bosrijk en fikkie stoken mag. Leuk om van daaruit te rijden is de fietsroute heel de utrechtse heuvelrug. Ook beschreven op deze site.

Veel plezier!!!

Hallo Maurits,
Maurits schreef:In Zuid-Nederhemert was een camping waar je vuurtje mocht stoken. Lag naast de afgedamde Maas ergens.
Of het nu nog zo is weet ik niet zeker, maar 1 of 2 jaar geleden mocht het nog!

Groet,
Maurits
Ik heb er dit voorjaar gestaan en er waren inderdaad een paar kampeerders die een vuurtje stookte. Helaas stond de wind niet zo gunstig en had de rest van de camping er last van.

Kan me niet precies meer herinneren hoe duur het was, ik denk rond de zes euro. De directe omgeving van deze camping vond ik wel de moeite waard. Wel een klein nadeel is dat er geen warm water is, dus het douchen is lekker fris. :wink:

Groetjes,
Frank

Camping Amstelkade in Wilnis.
Je hebt volgens mij wel een natuurkampeerkaart nodig.

Sandra

Natuurkampeerterrein Wega bij Weert (IJzerenman) heeft een vuurplaats.