Additionally, paste this code immediately after the opening tag: enquete??? - Forum Wereldfietser

enquete???

Bij de ledenvergadering werd de vraag gesteld of zoveel mogelijk mensen de enquête wilden invullen.
Ik heb alles afgezocht maar kan er niets over vinden op het forum.......Zal er vast overheen kijken.
Of ik heb op de vergadering niet goed geluisterd. Ook mogelijk.....
Maar ik wil wel raag aan het verzoek voldoen dus waar vind ik het?

groetjes Marion

Hallo Marion,

het Internet adres staat in het blad Wereldfietser nr. 3 op blz. 41.

Aangezien er ook op de vergadering is verteld dat de vragen voor leden zijn, ze gaan immers over het blad en de vereniging, zal ik de url hier niet vermelden.

Groetjes,
Frank

In het tijdschrift (in het redactioneel) staat waar je de enquete kunt vinden, De enquete is voor leden bedoeld. Dus als je lid bent (en je hebt je contributie betaald :lol: , heb je De Wereldfietser al enige weken gelden ontvangen.

De enquete invullen heeft weinig zin als je het tijdschrift niet hebt en niet kent.

gelukkig ben ik lid en heb ik betaald...pffffffffffffff......
Altijd blij met betaalde rekeningen...........

Maar zonder dolle, ik heb drie bladen in een keer gehad, ik ga eens op zoek naar de link in blad nummer drie.......

dank je wel voor de info...........

Hallo Marion,

graag gedaan. Alleen moet je wel eerst alle bladen lezen, anders kun je niet alle vragen beantwoorden. :)

Groetjes,
Frank

Volgens mij werd tijdens de vergadering gezegd dat die link bij nader inzien toch op deze site zou komen aangezien de opkomst nogal laag was. :?: :?:

De enquete gaat voor een deel over het tijdschrift. Dus als je geen lid bent, wil je het dan niet invullen? Anders forumleden die geen lid zijn van de vereniging zich met zaken bemoeien waarvan ze geen kennis hebben.

(ik heb dit bericht overigens aangepast, Harry fijn dat je de link hebt verwijderd)

Hallo Harry,
harry-fietsenaar schreef:Volgens mij werd tijdens de vergadering gezegd dat die link bij nader inzien toch op deze site zou komen aangezien de opkomst nogal laag was. :?: :?:
O? Dat kan ik me niet herinneren. Ik zal het aan Rena vragen, misschien heeft ze het genotuleerd.

Groetjes,
Frank

BTW Eric, ik heb de link verwijderd.

Frank schreef:ik heb de link verwijderd.
Mijn excuus, was niet de bedoeling :oops: :oops: :oops:

:oops: De fles wijn was nogal lekker :oops:

Waarom sturen jullie de leden niet gewoon een herinnerings mailtje met de URL link

Ronald