Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Camping selector: Campings in de buurt van je GPX route - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Camping selector: Campings in de buurt van je GPX route

Voorzieningen zijn er altijd. Wc, elektro, vaak ook douche.

Vaak krijg je ook koffie of thee en altijd een praatje.

Mario
al een aantal dagen probeer ik een campinglijstje te trekken,

Maar blijf de melding krijgen
Status: Your GPX-file is waiting to get processed by the server.

zijn er meer mensen die deze melding blijven houden?
Die site 10 dagen geleden nog gebruikt voor dit draadje: viewtopic.php?t=40599#start
Maar nu krijg ik die waiting melding ook.
(mijn link van 10 dagen geleden werkt nog wel 8) )
Anders die maker ( Stef) even een Pb sturen, kan hij kijken of er wat met de server is?
Hier 'de maker'. Probleem is opgelost. Gisteren heb ik de achterliggende openstreetmap data geüpdatet, en blijkbaar is er daar iets misgelopen zonder dat ik het doorhad. Nu terug in orde.
Super, Stef. Ik heb er al meerdere fietsvakanties veel profijt van gehad. Fijn dat het weer werkt!
Bedankt voor de snelle reactie, ondertussen al weer een aantal lijsten getrokken :-)
Weet iemand of deze tool er nog is? Ik gebruikte ‘m graag, maar krijg nu een foutcode bij het benaderen van de site
Of de tool nog werkt weet ik niet. Wel weet ik dat je sinds kort om Komoot ook camping, hotels, winkels en veel kunt tonen op je kaart. Heel erg handig bij het plannen van een route.
Ik plan mijn routes altijd,met MapOut. Ben niet zo thuis in Komoot. Vind de selectortool zo fijn, omdat je de campings als gpx ook in mapout kunt zetten
Dan zou ik toch echt eens naar Komoot kijken, aangezien daarin precies kan wat jij zo plezierig vindt ....
komoot screenshot camping naast route.png
Zal me er zeker eens in verder in verdiepen. Heb net een proefabonnement aangemaakt. Wat zijn de ervaringen met de gratis versie?
hoeksie schreef:
za 25 apr, 2026 18:47
Weet iemand of deze tool er nog is? Ik gebruikte ‘m graag, maar krijg nu een foutcode bij het benaderen van de site
Werkt bij mij nog gewoon: https://lijsttrekkers.be/camping-selector/
osm-data is van 18-04-2026
De gratis versie ... Oei, dat is mij even ontschoten. Ik 'zit' al een tijdje op Komoot en heb ooit eens het 'Wereldpakket' voor 20,- ( of zo) aangeschaft waardoor ik kaart-materiaal van de hele wereld tot mijn beschikking had.

In al die jaren is er ondertussen behoorlijk geschoven met wat je gratis kan en waar je een pakket en abo voor nodig hebt. Ik heb dat ook niet goed in beeld, maar het kan wel zo zijn dat je met een gratis account daar beperkingen in treft. Beperkingen die jou, in mijn ogen ook begrijpelijk, zouden kunnen doen vinden dat Komoot niet iets voor jou is.

Ik log nu net even uit om te kijken wat er een beetje kan in de gratis variant. Ik kan op de website gewoon een rit van Schiphol naar Nijmegen plannen, zie al het kaartmateriaal, kan campings, drinkwaterputten, winkels, etc kiezen om getoond te worden. Bij opslaan moet ik een account hebben. Niet onlogisch.

Er zijn natuurlijk heel veel andere gratis tools waarmee je routes kunt plannen, tools waarmee je campings kunt zien, tools waarop je drinkwaterpunten kunt zien, routes in een app, synchronisatie naar GPS apparaten, etc, etc. Het barst van de tools. Maar eentje waarin vrijwel alles samenkomt .... dat is redelijk beperkt. Met de ontwikkelingen die Komoot de afgelopen 2 jaar doorgemaakt heeft vind ik deze zo overall goed bruikbaar geworden dat ik er aan denk het Premium pakket van 60,- per jaar aan te schaffen. Niet dat ik die nu écht nodig heb ... maar levert wellicht wat nieuwe inzichten en ondertussen is bij mij de gun-factor ontstaan.
hoeksie schreef:
za 25 apr, 2026 18:47
(Ik ben de maker) Ik zie geen fouten. Mogelijk een probleem met je bestand? Kan je het eens mailen naar stef at megasnort.com indien nog steeds een probleem?
Weet iemand of er ergens een volledig en actueel bestand is te vinden van Archie's campings? Ik heb het GPX formaat nodig.