Heb ik al eens voor een dagje gehad, in de vorm van een pop-uptentoonstelling van de drie mooiste exemplaren:Sportivo Stelbent schreef: ↑za 07 mar, 2026 00:00Ha heel mooi! Over een paar jaar een kleine Bridgestone museum beginnen.![]()
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Heb ik al eens voor een dagje gehad, in de vorm van een pop-uptentoonstelling van de drie mooiste exemplaren:Sportivo Stelbent schreef: ↑za 07 mar, 2026 00:00Ha heel mooi! Over een paar jaar een kleine Bridgestone museum beginnen.![]()
Een zeer respectabele afstand (en een mooie tweede gedeelte) en ondanks het soms bochtige traject een gemiddelde van bijna 37km/h. Heel netjes ook al is het met een velomobiel.bast1aan schreef: ↑zo 08 mar, 2026 14:16Rit van 195km door Flevoland en de Veluwe. Was nogal mistig, geen foto's gemaakt.
https://ridewithgps.com/trips/369635544
Het is een kwestie van niet kunnen. Bij de laatste software-update van het forum bleek de extensie waarmee we plusjes konden uitdelen niet meer compatible te zijn met de onderliggende PHP-software. Het is beslist de bedoeling om dit op enig moment weer aan de praat te krijgen, maar momenteel liggen de prioriteiten elders.
Dank je! Heb wel ruim vijf jaar over de bouw gedaan, zie ik net (Raleigh Super Course Mk II).