Additionally, paste this code immediately after the opening tag: test keesen gezocht - Forum Wereldfietser

test keesen gezocht

Vanuit een gemis aan wat maatwerk heb ik een app gemaakt die jou een verhaal verteld wat je zo op markante plekken tegenkomt. Ik noem het zelf maar een Point of Interest-manager. Geen boekjes meer onderweg alleen maar luisteren over datgene wat je onderweg tegenkomt. Vereist wel enig voorwerk maar zie dat als voorbereiding op je tocht als fietser of wandelaar. kijk voor info op www.europoi.nl en stuur zonodig je reactie naar duyfje [at] icloud.com

Bijlagen

Ik snap het niet…

Is het een podcast achtig iets of een kort luisterboekje? En hoe weet je nou waar ik fiets en waar ik iets over wil luisteren?
En hopelijk toch niet luisteren tijdens het fietsen?

Nu ben ik digitaal heel slecht dus het kan aan mij liggen natuurlijk…

Gr ej
Heb toch maar op de link gedrukt en het is ietsje duidelijker maar nog steeds voor mij veel te vaag en technisch, maar ja ik plak een briefje met handgeschreven fietsknooppunten route op m’n stuur die ik op een gegeven moment om moet draaien en onderweg weer moet vast plakken omdat het niet op het stuur past🤣🤣🤣
Maar wellicht voor sommige een prachtig iets, maar niet luisteren en fietsen a.u.b.