Hoi,
Over 3 weken vliegen we naar Athene om daar onze fietsreis terug naar Nederland te starten.
Een ongekend avontuur dat staat te wachten.
Sommige zaken heb ik toch liever op voorhand even helder.
Athene blijkt niet zon fijne stad om te fietsen en wij houden niet zo van grote steden
Na onze eerste nacht in Athene willen we meteen op de fiets stappen.
Onze route gaat via Salamina naar Megara (Odysseus op wielen)
Nu las ik dat er wel een pont is die vaart van Pireaus naar Salamina (Paloukia) maar ik vind nergens een dienst regeling.
Wie heeft er ervaring met deze pont?
Het alternatief is met de pont van Perama naar Paloukia. Ik begreep ook dat op de fiets naar Perama gelijk stond aan zelfmoord.
We willen op zaterdag of zondag met de pont over en ik kan niet vinden of de pont in het weekend vaart.
Wie heeft ervaring met deze opties of een ander idee?
Over 3 weken vliegen we naar Athene om daar onze fietsreis terug naar Nederland te starten.
Een ongekend avontuur dat staat te wachten.
Sommige zaken heb ik toch liever op voorhand even helder.
Athene blijkt niet zon fijne stad om te fietsen en wij houden niet zo van grote steden
Na onze eerste nacht in Athene willen we meteen op de fiets stappen.
Onze route gaat via Salamina naar Megara (Odysseus op wielen)
Nu las ik dat er wel een pont is die vaart van Pireaus naar Salamina (Paloukia) maar ik vind nergens een dienst regeling.
Wie heeft er ervaring met deze pont?
Het alternatief is met de pont van Perama naar Paloukia. Ik begreep ook dat op de fiets naar Perama gelijk stond aan zelfmoord.
We willen op zaterdag of zondag met de pont over en ik kan niet vinden of de pont in het weekend vaart.
Wie heeft ervaring met deze opties of een ander idee?