Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietshumor - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietshumor

Fietsers worden hier gedemoniseerd ;)

1104,3 m

Geen spelletje, maar wel leuk.
Een ieder trekke zijn / haar conclusies.

http://www.vayamierda.com/externo.php?noti=2059

Afbeelding

Tip:
Als je bij 500 meter komt en je houdt alt+control en je linkermuisknop ingedrukt dan komt daar dat mannetje met die honkbalknuppel weer om opnieuw een mep te geven.
Als je dan precies bij 1000 meter komt (kwestie van goed raken) staat er weer een mannetje.
Bij 1500 ook.
En bij 2000 ook.

Het is even mikken maar als je het door hebt is het heel makkelijk.

Veel sukses!

Dick en Els schreef: Tip:
Als je bij 500 meter komt en je houdt alt+control en je linkermuisknop ingedrukt dan komt daar dat mannetje met die honkbalknuppel weer om opnieuw een mep te geven.
ik klik op van alles aan maar er verschijnt geen mannetje. Gebruik je Internet Explorer als browser? Maakt het nog uit of je [Alt] of [Alt Gr] gebruikt?

Hee Vincent....moet je niet werken????!!!!! :wink:

Vincent Schol schreef:ik klik op van alles aan maar er verschijnt geen mannetje. Gebruik je Internet Explorer als browser? Maakt het nog uit of je [Alt] of [Alt Gr] gebruikt?
Je moet ook niet op 'van alles' klikken. Dan gaat het mis.
Wanneer je precies bij de 500 meter bent (je hebt + en - een meter speling). Op dat moment moet je ctrl en alt indrukken en meteen je linker muisknop.
Dan komt dat mannetje achter het bord vandaan....

whappa!

't is even mikken

succes!

Nou Dick (of Els), ik weet niet of je een geintje maakt of dat je gewoon behendig bent maar voor mij is dit te moeilijk :(.
Ik ga maar weer aan het werk :wink: (sorry Blanche).

Afbeelding

ik heb er even een screendump van gemaakt Vincent.

Het is tenslotte m'n vrije dag en ik ben in een goede bui.

Veel sukses

Dick

(want Els houdt zich over het algemeen niet bezig met dit soort ongein. Die kan haar tijd wel beter gebruiken)

Vincent Schol schreef:Nou Dick (of Els), ik weet niet of je een geintje maakt of dat je gewoon behendig bent maar voor mij is dit te moeilijk :(.
Ik ga maar weer aan het werk :wink: (sorry Blanche).
Heb je al gezien hoe die screendump heet Vincent ?

http://www.dickenels.nl/images/stories/ ... vooreikels[/b].jpg

Michael W schreef: Heb je al gezien hoe die screendump heet Vincent ?

http://www.dickenels.nl/images/stories/ ... vooreikels[/b].jpg
Ja, dat ik had ook al gezien :shock:
Dick, heeft het misschien te maken met je haat-liefde voor dit spelletje? Het suf noemen maar er ondertussen heel goed in zijn :)

Tip: om het spel snel te herstarten moet je rechtsboven op Menu klikken.

Vincent Schol schreef: Ja, dat ik had ook al gezien :shock:
Dick, heeft het misschien te maken met je haat-liefde voor dit spelletje? Het suf noemen maar er ondertussen heel goed in zijn :)
Of goed in fotoshoppen ?? 8)

Michael W schreef:Of goed in fotoshoppen ?? 8)
Dan is het wel heel netjes gedaan!

Vincent Schol schreef:
Michael W schreef: Of goed in fotoshoppen ?? 8)
Dan is het wel heel netjes gedaan!
Zekers, goed vrijstaand gemaakt; alleen Dick weet de waarheid 8)

Maar CTRL-ALT indrukken en de linkermuisknop en de PRTSCN knop indrukken vlak voor de 500 m paal is ook ongeloofwaardig of hij moet 3 of meer handen hebben.

Michael W schreef:Maar CTRL-ALT indrukken en de linkermuisknop en de PRTSCN knop indrukken vlak voor de 500 m paal is ook ongeloofwaardig of hij moet 3 of meer handen hebben.
Ja, dat leek me ook vrij sterk. Ik weet niet of je zo'n spelletje bijvoorbeeld heel traag kunt laten lopen?

Vincent Schol schreef:Ik weet niet of je zo'n spelletje bijvoorbeeld heel traag kunt laten lopen?
Nee !!