Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rough Guide landkaart - Forum Wereldfietser

Rough Guide landkaart

Zijn er fietsers met positieve/negatieve ervaringen met betrekking tot de Rough Guide landkaart Vietnam, Laos & Cambodia?
Het valt me namelijk op dat deze landkaart ontbreekt in de landeninformatie van de betreffende landen.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

Ik zou de afzondelijke kaarten van Reise KnowHow nemen. Hoewel ook die kaarten niet altijd duidelijkheid geven over de staat van de wegen. Een "hoofdweg" staat dik rood aangegeven, maar die weg kan ook ongeasfalteerd en superslecht zijn.

bert sitters schreef:Ik zou de afzondelijke kaarten van Reise KnowHow nemen.
Hallo Bert,

Dank voor je snelle antwoord. Ik had alleen wat duidelijker moeten zijn in mijn vraagstelling. Ik heb de Rough Guide landkaart vanuit Nederland al meegenomen en ik ben van plan om in Cambodja en Laos te gaan fietsen. Zal deze landkaart volstaan?
Ik had bij mijn vertrek nog niet het idee om te fietsen, maar ik denk nu dat fietsen de manier is om deze landen te zien. Ik vraag me af of deze kaart voldoende detail (schaal 1:1.200.000) heeft.

Bij voorbaat dank.

Lou schreef:
bert sitters schreef:Ik zou de afzondelijke kaarten van Reise KnowHow nemen.
Hallo Bert,

Dank voor je snelle antwoord. Ik had alleen wat duidelijker moeten zijn in mijn vraagstelling. Ik heb de Rough Guide landkaart vanuit Nederland al meegenomen en ik ben van plan om in Cambodja en Laos te gaan fietsen. Zal deze landkaart volstaan?
Ik had bij mijn vertrek nog niet het idee om te fietsen, maar ik denk nu dat fietsen de manier is om deze landen te zien. Ik vraag me af of deze kaart voldoende detail (schaal 1:1.200.000) heeft.

Bij voorbaat dank.

Voor een overzicht is deze kaart wel aardig. Alleen bij de Rough Guide voor drie landen geldt nog sterker dat deze kaart niet aangeeft hoe de toestand van de weg is. Kan zoevend asfalt zijn, maar ook los zand met grote stenen.
Jammer dat je al in Azie zit anders had ik je de fietsgidsen Laos en Cambodja van Bernadette Speet aanbevolen.
Wellicht werkt het als je op dit form gerichte vragen stelt over bepaalde wegen die je denkt te gaan fietsen.