Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Worldtraveller Signature Pinion P1.18 56 cm - Forum Wereldfietser

Koga Worldtraveller Signature Pinion P1.18 56 cm

Wegens aanschaf nieuwe fiets te koop: mijn oude (aanschaf nov 2016) Koga.
Uiteraard heeft deze wat gebruikssporen. Achterwiel heeft wat 'liefde' nodig, er zit een klein slagje in, en de H2R-naaf moet even goed schoongemaakt worden.
De oogjes op de carbon voorvork, voor bevestiging van de stangetjes van spatbord en voordrager, zijn afgebroken. Die zitten nu met tiewraps vast, werkt ook prima.
Voorlamp heeft usb-connector, zodat je onderweg al fietsend je mobiel/garmin/powerbank kunt opladen.
Op de foto's zit er nog het Terry Fysio zadel op. Momenteel zit er een (zgan) SQLAB 602 Ergolux Active 2.1 15 cm op.
De Pinion versnellingsbak is in december 2024 gereviseerd (Pinion Care 5+) en heeft daarmee garantie tot december 2029.
Reserve remblokjes en een set banden heb ik er ook nog bij.

Laat me weten of je belangstelling voor de fiets hebt.

Bijlagen

Ik heb even terug al een berichtje gestuurd, mogelijk interesse hier.
StevenD,
Ik heb net 2 pogingen gedaan om je een pb te sturen, maar die blijven stug in 'Postvak uit' staan
Is dit een bekend euvel in dit forum?
Groet,
Bob
bob-r-de-vries schreef:
zo 22 feb, 2026 10:27
Ik heb net 2 pogingen gedaan om je een pb te sturen, maar die blijven stug in 'Postvak uit' staan
Jazeker, dat is bekend. Daar blijven ze namelijk staan tot ze gelezen zijn door de ontvanger.

Zodra een PB gelezen is door de ontvanger komen ze bij de verzender in 'verzonden berichten' te staan.
bob-r-de-vries schreef:
zo 22 feb, 2026 10:27
StevenD,
Groet,
Bob
Je kunt bij 'Contacteren' beter voor de optie 'E-mail versuren' kiezen.
Een PB zie je alleen als je bent ingelogd.