Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets mee in Eurostar Brussel-Londen - Forum Wereldfietser

Fiets mee in Eurostar Brussel-Londen

Op de site van Eurostar lees ik dat je op het traject Brussel-London een fiets kan meenemen: https://www.eurostar.com/nl-nl/reisinfo ... ge/fietsen

Tegen € 30 of € 50 enkele reis; daar is de info niet eenduidig.

Heeft iemand ervaring daarmee?

En op de site staat je na een boeking pas kunt informeren of er een fiets mee kan. Dat is niet zo handig. Kent iemand geitenpaadje om dat om te draaien?
Afgelopen mei heb ik dit gedaan. Ben van Londen naar lands End gefietst.

Tsjaa.. De Eurostar: Ze zijn niet zo duidelijk met communiceren.... Ik had op de heenweg de fiets als pakketje gedemonteerd en mocht zo de trein in van Rotterdam naar Brussel.. De trein van Rotterdam naar Brussel had vertraging en had nog 9 minuten om 2x door de douane en security te gaan. Was blij met mijn ingepakte fiets, want inladen als complete fiets was geen tijd meer voor. Heb de fiets 'als koffer' mee de trein ingenomen.

Op de terugweg had ik wél voldoende tijd en moest bij een aparte servicebalie de fiets afgeven. (Álle tassen eraf) En dat ging eigenlijk vlekkeloos, maar wees wél op tijd. Even de fiets inleveren kost zo een half uur. In Brussel kam er een medewerker met 2 fietsen aanlopen. Eentje was van mij, de ander van een half-Ierse meid die naar familie in Nederland ging.

Je fiets kán dus compleet mee. Maar neem wel genoeg tijd voor het inklaren.
De volgende keer naar Engeland, ga ik weer met de boot, haha. :wink: