Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thailand Isaan route op GPX - Forum Wereldfietser

Thailand Isaan route op GPX

Beste wereldfietsers
De Thailand Isaan route, beschreven door Bert Sitters op zijn mooie website “ thailandisaan.nl” heb ik zelf helemaal op GPX gezet. ( en afgelopen 6 weken voor een deel gefietst)
De route start en eindigt in Udon Thani
Totaal met extra lus langs Vientiane 1800 km
De route loopt niet direct met de grens langs Cambodja ( code rood volgens buitenlandse zaken).
Op bijgaande screenshot is in rood de route globaal aangegeven. Alleen over kleine of rustige provinciale wegen . Weinig hoogtemeters en nagenoeg vlak op enkele korte klimmen na in het zuidoosten en noordwesten van de route.
Indien er belangstelling voor is kan die tegen een kleine vergoeding toegezonden worden.
Stuur in dat geval een PB
Vriendelijke groet
Ton Roelofs

Bijlagen

Het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken geeft een negatief reisadvies om pal langs de grens met Cambodja te reizen.
Je kunt wel wat noordelijker: op kleine weggetjes in de omgeving van Highway 24. Je komt dan bij de prachtige1000 jaar oude Khmertempel Phanom Rung die uitdagend boven op een uitgedoofde vulkaan boven de rijstvelden voor je uitsteekt. Er zijn daar meer oude Khmermonumenten, zoals het historisch complex in Phimai in de provincie Nakhon Ratchasima (Korat).
Het is in de Isaan niet moeilijk om leuke, kleine weggetjes door het boerenland te vinden. Je kunt veel weggetjes vooraf bekijken op streetview. Ook Google Earth is een goed hulpmiddel,
Kijk verder op de provincies op mijn website: www.thailandisaan.nl
Bezoekers van mijn website hebben inmiddels een aantal fietsenmakers getest die voorkomen in het hoofdstuk van mijn website: Een fietsenmaker kwam 's morgens vroeg zijn bed uit om hulp te bieden en met succes. Hij had de juiste maat spaak en de slag in het wiel was snel verholpen. zie: https://thailandisaan.nl/algemeen/fietsen-in-de-isaan/