Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsroute Jemen - Forum Wereldfietser

fietsroute Jemen

Jaren geleden organiseerde de voorganger van Cycletours een reis naar Jemen.
Is er iemand die daaraan mee heeft gedaan ?
Of is er iemand die daar nog gegevens van heeft ?
Andere info Jemen welkom

Ariën

Er zijn mij weinig wereldfietsers bekend die met Cycletours meegaan. Informatie over Jemen hebben we natuurlijk wel in de landeninfo:

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=5512

Harry

Op de website van Cycletours kan ik daarover niets vinden, wel bestemmingen in Europa en die zijn nog duur ook.
Hanarien schreef:Jaren geleden organiseerde de voorganger van Cycletours een reis naar Jemen.
Is er iemand die daaraan mee heeft gedaan ?
Of is er iemand die daar nog gegevens van heeft ?
Andere info Jemen welkom

Ariën
http://www.minbuza.nl/nl/reizenlanden/r ... jemen.html

[quote="koekeloe"]Op de website van Cycletours kan ik daarover niets vinden, wel bestemmingen in Europa en die zijn nog duur ook. Gemiddeld zo'n 100 EUR per dag (voor de EU citytrips dan he) vind ik wel erg veel voor een fietsvakantie...! Vraag me af hoe die prijzen dan zouden liggen indien ze daadwerkelijk fietstrips in Yemen aanbieden. Maar voor dat geld.. Om eerlijk te zijn huur ik dan nog liever een jeep (kun je nog lekker over de duinen zweven ook - en genoeg moskeewater meenemen om elke dag een echte douche te nemen in de woestijn), ja... misschien niet zo economisch en milieuvriendelijk... ik fiets graag maar ook een beetje uit praktische / kostenoverweging :oops:

Groet,

Koek. die vanzelf van plan is in de winter terug te keren naar Oman-Jemen, ditmaal met de spierkracht aangedreven 2WD i.p.v. de 4WD. Ben benieuwd hoe dat bevalt ;-)[/quote]


Het gaat min niet zo zeer om georganiseerd te gaan fietsen
Integendeel !
Het gaat mij om de route die zij jaren geleden organiseerden.
In die paar weken rond kerst moet het ook nog te doen zijn.
Bedankt voor je tip, maar in de woestijn heb ik tot nu toe nog nooit een douche gezien

Arien

Hanarien schreef: Het gaat min niet zo zeer om georganiseerd te gaan fietsen
Integendeel !
Het gaat mij om de route die zij jaren geleden organiseerden.
In die paar weken rond kerst moet het ook nog te doen zijn.
Heb je al geprobeerd met hun contact op te nemen, misschien willen ze de (niet meer aangeboden) route wel prijsgeven? Als je een interessante fietsroute te weten komt, schroom je niet deze hier ook te delen! :)
Bedankt voor je tip, maar in de woestijn heb ik tot nu toe nog nooit een douche gezien
Daarom hadden we met de auto altijd een krat PET-flessen bij ons om te koken en in geval van nood, die vulden we gewoon weer bij wegmoskees. En als we het water wilden verversen namen we een flinke douche tussen de zandduinen.