Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gps garmin 60 csx - Forum Wereldfietser

Gps garmin 60 csx

Goedemorgen.
Met deze gps al eerder fietstochten gemaakt, heerlijk alleen lijntje volgen, en apparaat gaat op batterijen.
Nu wil ik een tocht gaan maken, maar lukt het mij niet om nieuwe kaarten te downloaden en de reis in stukjes te maken. Ik doe dit te weinig om er handigheid in te krijgen.
Is er iemand in Overijssel die hier verstand van heeft en zou kunnen helpen?
Hellen
Hallo Hellen,

Misschien kan de website gps-wijzer.nl je ook verder helpen. Als je zoekt op GPSmap60 vind je een uitgebreide gebruiksaanwijzing. De auteurs zijn erg kundig. Gelijktijdig met de GPSmap heb ik hun boek GPSwijzer aangeschaft en hier enorm veel uit kunnen leren. Helaas behandeld dit boek de GPSmap pas vanaf het type 62.
Groet, Jan
De GpsMap60 is een echte Garmin, dus moeilijk te doorgronden. Kaarten kun je het beste downloaden van Freitzeitkarte (https://www.freizeitkarte-osm.de/garmin/de/index.html) en dan op een MicroSD kaart zetten.
Een route met etappes uitzetten gaat nog steeds het beste met Mapsource. Dat kun je nog steeds downloaden of op de CD-Rom vinden die bij het toestel hoort. Elke etappe een bestand.

Ik woon drie provincies verderop, dus lokale hulp kan ik niet bieden helaas.