Hierbij bied ik mijn Pilot Scram Titanium gravelbike aan. Staat op MP, maar misschien zit er hier wel een liefhebber die er blij van wordt!

https://link.marktplaats.nl/m2357891767

Te koop:

Pilot Scram titanium gravelbike, maat 57, geupgrade naar Rival AXS 2x12 wide (43-30 voor, 10-36 achter).

Rival Wide geeft net iets meer ruimte voor bredere banden, geen overbodige luxe gezien trend richting 45-50 mm).

Cassette, remblokjes en ketting zijn helemaal nieuw, 0 km mee gefietst!

Wielen: de standaard meegeleverde alu Ohrcycling G2 wielen (met een extra body voor Shimano 11 speed, waarmee de fiets oorspronkelijk was afgemonteerd.) Deze wielen hebben weinig rondjes gedraaid, hebben na kort gebruik in het begin altijd in de schuur gehangen als reserve set.

Banden: Schwalbe G One Allround 40mm (frame en vork nemen makkelijk 45mm, 50 mm past ook!)

Vork: geupgrade naar Pilot adventure vork (met meer clearance en nokjes voor bikepacking opties).

Stuur en zadelpen: Ritchey (stuur Ergomax wcs 42 cm).
Zadel: Bontrager

De fiets rolt en trapt fantastisch, titanium is zalig, en eigenlijk hoef je nooit meer andere fiets.

De fiets komt met:
· Batterijen en lader
· Bidonhouders
· Extra derailleurpadjes (ik meen 2)
· Eventueel met Sram Rival powermeter tegen meerprijs van 100
euro
· Alle facturen voor zover ik die nog heb

Fiets komt zonder pedalen.

Super onderhouden, vele upgrades, levenslange garanties op het frame. Fiets heeft me nooit teleurgesteld! Deze ging ik eigenlijk nooit verkopen, maar in verband met wat veranderingen in de schuur gaat het toch gebeuren.

Nieuwprijs van deze fiets bij Pilot momenteel (met grx 820 2x12 niet electronisch schakelen en adventure fork), 5800.
Stuur een bericht als je vragen hebt!

Van de website:
De SCRAM is ontworpen voor titanen die ’s ochtends een kom gravel als ontbijt eten. We hebben geprobeerd je het beste van twee werelden te bieden door een gravelbike te creëren die net zo snel is als een racefiets en net zo wendbaar als een MTB. De iets bredere voor- en achtervork bieden ruimte voor bredere banden, zodat je altijd de controle over je fiets behoudt. De natuurlijke dempende eigenschappen van titanium zorgen voor een ongeëvenaarde soepelheid tijdens het rijden. Verdwaald raken in het bos heeft nog nooit zo goed gevoeld. De SCRAM is er klaar voor – nu jij nog!

FRAME SPECS
Aerospace grade 5 and grade 9 db titanium
Hydro formed tubing
ZS44 head tube
Flatmount brake
142 x 12 thru axle cnc drop outs
Tire size max 45 x 622 and 2” x 650B
Hand-brushed finish