Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1959 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

39164 berichten
Aan de lettertype op het bord rechts te zien, in Frankrijk.... en hoeveel cols zijn er daar al niet.
Het is inderdaad een Franse col. Geen bekende col van de Tour, let ook op de omgeving.
Kleine hint, het is een col van 2e categorie. De Tour is hier maar 3x geweest, voor het laatst in de jaren tachtig van de vorige eeuw. De lengte van de klim is zo'n 20 km met gemiddeld 4% dus niet al te zwaar. En het gebruik van AI op basis van deze gegevens stel ik niet op prijs, dat is net als google lens vals spelen, herken de omgeving en zoek het op op de kaart. Er is streetview.
profiel.jpg
profiel.jpg (7.7 KiB) 203 keer bekeken
Ik had verwacht dat met de kleine hint van de Tovenaar, de oplossing wel snel gevonden zou zijn. Lukte mij vanmiddag al vrij snel. Zoeken naar beklimming col Franse Alpen krijg je aantal sites waarop je profiel van beklimming kunt zoeken. Daarmee gezocht op klim van 4 % gemiddeld en een 20 km kom ik bij de Col de Romeyère. Had nog gewacht op andere oplossing want heb zelf weinig plaatjes meer. Maar nu toch maar oplossing vermeld. hier streetview https://www.google.nl/maps/place/Col+de ... FQAw%3D%3D