Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vooraankondiging WF Carnavalstocht 2026 - Forum Wereldfietser

Vooraankondiging WF Carnavalstocht 2026

De Carnavalstocht 2026 zal plaatsvinden van vrijdagavond 13 feb tot dinsdagmiddag 17 feb, met een proloog op vrijdag.

De proloog vertrekt vanaf station Gorinchem. Vrijdagavond verzamelen we op een kampeerterrein bij Oisterwijk. Vervolgens fietsen we vier dagen lang een schitterende tocht door het oosten van Noord-Brabant en het noorden van Limburg, uiteraard langs diverse carnavalsoptochten. De tocht eindigt dinsdagmiddag op station Den Bosch.

Verdere informatie en inschrijving volgt binnenkort op de Activiteitenpagina.
Ongeveer bij mij langs de voordeur. Helaas ben ik dan ergens anders, veel plezier.
Leuk Bernice dat je (al) weer iets organiseert. Je noemt het een vooraankondiging !? Maar het is toch al over 2 weken ! Of zit ik er naast ? Misschien ga ik mee. Het is overigens tegelijkertijd met de beurs.
Leuk Bernice dat je (al) weer iets organiseert. Je noemt het een vooraankondiging !? Maar het is toch al over 2 weken ! Of zit ik er naast ? Misschien ga ik mee.
De inschrijving is geopend!