Beste plezier fietsers, bij deze kondig ik opnieuw een 3 daagse fietstour aan , met steeds het NTKC terrein te Sint Geertruid , als vertrekpunt. Sint Geertruid ligt op 10 km afstand van het NS station in Maastricht. We fietsen dan op vrijdag 17, zaterdag 18 en zondag19 april 2026 een ronde, zonder bagage, met mag ook
, in de heuvels van dat gebied. Iedere dag natuurlijk een andere route, die ik t.z.t. op gpx aanlever. Het zal gaan om rondes van gemiddeld 60 km en een 600 tot 800 hoogtemeters (hm). Exact kan ik dat nu niet zeggen maar dat is het streven. We fietsen samen, wachten op elkaar, soms deelt de groep zich op , een terrasje onderweg of een picknick plannen we in. Het gaat zeker niet om de prestatie maar om de ervaring die je kunt opdoen. We kunnen kamperen op het prachtige NTKC terrein de Heerkuil. Ik heb overlegd met de NTKC beheerder en we gaan uit van max 15 deelnemers. Voor leden kost dat 5 euro per nacht en voor niet leden 10 euro. Je mag zelf kiezen of je 1, 2 of 3 dagen meedoet. Ik zal ook reclame maken voor deze tocht via de NTKC nieuwsbrief. Zelf zal ik aanwezig zijn vanaf de donderdag namiddag. Koken regel je zelf en boodschappen bij de spar is mogelijk op een km of 5. Tijdens de tocht is boodschappen doen niet handig. Op de vrijdag houd ik er rekening mee dat je eventueel nog naar het zuiden moet reizen en dus starten we rond 12.00 uur. Zaterdag en zondag zou ik zeggen starten om 9.30 uur.
Wie heeft er zin ? Ik hoor het graag. Je mag me een PB sturen of mailen. Klik voor beide opties op mijn gebruikersnaam. Vermeld in je reactie ook even of je lid bent van de NTKC.
groet Jos
Wie heeft er zin ? Ik hoor het graag. Je mag me een PB sturen of mailen. Klik voor beide opties op mijn gebruikersnaam. Vermeld in je reactie ook even of je lid bent van de NTKC.
groet Jos