Hallo,

Ik, fitte vrouw van 63, houd van fietsvakanties. Ik heb een MB (een Santos 4.29), een gewone Santos tourfiets en een racefiets (geen e-bikes). Ben echter niet echt van het racen.

Mijn partner houdt helaas niet van fietsen en mijn kinderen ook niet. Het zou toch leuk zijn als er iemand in de buurt is met dezelfde liefde voor mooie fietstochten: samen regelmatig hier in Nederland fietsen, maar als het klikt, ook mooie lange fietsreizen maken in het buitenland ( 80-90 km per dag). De Sultanroute fietsen bijvoorbeeld of the Pacific Coast in de VS, of de El Cid in Spanje. Ik kampeer het liefst, met af en toe een B&B of pension. De Great Divide zou helemaal fantastisch zijn, maar daar ben ik nog niet fit genoeg voor (zit nog vol in het werkende leven). Wat zou dat gaaf zijn: een fietsmaatje vinden die nu eens niet in Groningen of Nijmegen woont.

Heb in mijn eentje de Groene weg gefietst en de Limesroute tot Roemenië. Ook Praag gedaan. Vorig jaar groepsreis in de Cevennen.

Dus, woon je in de buurt van Leiden, Zoeterwoude en lijkt jou dit wel iets: stuur me een PB!