Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mexico en Midden Amerika - Forum Wereldfietser

Mexico en Midden Amerika

Hoi!

Ik ben in juli begonnen aan een fietsreis van Alaska naar Vuurland. Ik ben inmiddels in de VS en het is een superavontuur. Helaas ben ik onderweg m'n reisgenoten kwijtgeraakt... In Mexico en Midden Amerika zou ik graag samen met iemand fietsen. Ga je mee? Ik ben 31 en fiets gemiddeld zo'n 100 km per dag. Tot nu toe heb ik vooral gefietst, maar ik vind het zeker ook leuk om onderweg andere dingen te doen!

Judith

Hoi Judith,

ik vertrek ergens begin november vanuit Peru richting Ushuaia - weet niet of je tegen dan al daar bent aangekomen? Ik ben 32, Belg en reis alleen - kampeer graag onderweg en heb een voorliefde voor half- en hele woestijnen - ik zeg zeker niet neen tegen adhoc bondgenootschappen met andere reizigers (in Patagonia graag zelf - elkaar uit de wind houden kan daar een wereld van verschil maken). Gezien het m'n eerste trip in Z-Amerika is kan je me alvast introduceren met de ervaring die opgelopen hebt tot nog toe. Laat maar iets weten moest je willen afspreken in Lima of onderweg.

Groeten
Freek