Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tweedehands verkoop op het Wereldfietser Festival in Alkmaar - Forum Wereldfietser

Tweedehands verkoop op het Wereldfietser Festival in Alkmaar

Na het succes van vorig jaar is ook op WFF26 in Alkmaar op 24 januari weer de mogelijkheid om je tweedehands spullen te verkopen.

Op het WereldfietserFestival word je met je tweedehands verkopen geholpen op de stand, die de hele dag bemand is. Zelf lekker over de beurs lopen, naar de lezingen gaan en iedereen die geïnteresseerd is stuurt je een WhatsApp berichtje, smsje of geeft je een belletje om zo met elkaar de eventuele vragen of misschien zelfs al gelijk de betaling kort te sluiten.

Kunnen wij jou ook helpen? Maak het artikel schoon of poets het op, en voorzie het per artikel van een kaartje of sticker met daarop:

1. De vraagprijs, maar gratis mag natuurlijk ook
2. Je naam
3. Of een geïnteresseerde je mag bellen, smsen en/of een Whatsapp berichtje mag sturen
4. Het telefoonnummer waarop dat mag om dat als verkoper zelf met de geïnteresseerden af te handelen
5. Een omschrijving van eventuele kleine nog te herstellen gebreken, waar gebruikssporen te vinden, hoe veel het gebruikt is of andere bijzonderheden.

Neem ook gerust je fietsvakantie gerelateerde spullen mee die al op marktplaats staan, misschien wil je zelfs wel in de marktplaatsadvertentie al vermelden dat het op WFF26 te bekijken is.

Hier in dit forumtopic alvast vertellen wat je mee wil nemen om te verkopen kan natuurlijk ook. Of zijn er juist spullen die je graag tweedehands zou willen aantreffen? Vertel het vooral, misschien motiveert het anderen om nog wat mee te nemen. Wil je ook een foto bij je forumreactie plaatsen? Zie in deze link uitgelegd hoe dat moet:

viewtopic.php?t=38419#p442751

En ook nog even de link naar het topic van vorig jaar:

viewtopic.php?p=470208#p470208

Zoals daar te zien is er destijds helaas 1 item meegenomen zonder te betalen. Hoewel wij als vrijwilligers onze best doen om alles in de gaten te houden en herhaling hiervan te voorkomen, is het gebruikmaken van de ruimte voor tweedehands verkoop wel voor eigen risico.

Vragen? Stel je vragen in een forum-privébericht, of zet ze hieronder als reactie gewoon in een forumpost.
Is er nu ook plek om je fiets te verkopen?
Vorige jaar was dat niet mogelijk:
Er is geen plek voor 2e hands fietsen, maar wel een posterwand (A5-posters) waarop je je reisfiets kunt aanbieden, eventueel met een verwijzing naar marktplaats.
Ik kan voor de 2026 geen info daarover vinden (of ik lees erover heen).
JanH schreef:
ma 12 jan, 2026 19:04
Is er nu ook plek om je fiets te verkopen?
Vorige jaar was dat niet mogelijk:
Er is geen plek voor 2e hands fietsen, maar wel een posterwand (A5-posters) waarop je je reisfiets kunt aanbieden, eventueel met een verwijzing naar marktplaats.
Ik kan voor de 2026 geen info daarover vinden (of ik lees erover heen).
Helaas ook dit jaar geen ruimte voor de verkoop van complete fietsen.

Wél dit jaar, kledingrekken om de tweedehands kleding op te hangen.
Mag ik op het Wereldfietser Festival een banner plaatsen met informatie over fietstours in Oeganda?
@ tonapeldoorn:

Stuur even een berichtje naar de organisatie, die kunnen je vast verder helpen met je vraag.