Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen met jonge kinderen - Forum Wereldfietser

Fietsen met jonge kinderen

Hellow,

Klein vraag, maar toch wel belangrijk voor me. Mn vriend en ik hebben een aantal jaar geleden het concept fietsvakantie ontdekt en sindsdien doen we niet anders meer (deze winter de eerste echt verre reis naar Patagonië en volgende zomer op huwelijksreis naar Peru/Bolivië :lol: ) . Nu willen we daarna toch stillekes aan aan kids beginnen; alleen hebben we nog verlanglijstje met verre fietsvakanties: Ijsland, Nieuw-Zeeland.
Zijn zo'n vakanties te doen met een jong kind/baby? Of kunnen we onze droom beter nog een aantal jaar in de diepvries steken, snel die reizen maken en ons later (met kids) enkele jaren beperken fietsvakanties bij jullie, noorderburen?

Alvast bedankt

Karlien

Ik wacht belangstellend op reacties :)
(Ik ben dan nog wel student, maar toch is dit wel een vraag die me al tijden bezighoudt.)

Groet,
Maurits

Hoi Karlien,

ken je de site www.fietsenmetkinderen.info daar staat veel informatie en ook reisverslagen van ouders met kids. Zo ook kan je met google veel vinden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, voor nu wens ik je veel fietsplezier zonder...

groetjes Manou