Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Utrecht-Athene april 2026 - Forum Wereldfietser

Utrecht-Athene april 2026

Hoi!

Ik ben Jill (34) uit omgeving Utrecht (Doorn) en ben van plan om vanaf april 2026 op avontuur te gaan en heb voor als nog Utrecht-Athene in mijn hoofd maar sta open voor ideeën :D Graag kom ik in contact met mensen (25-40 jaar) die dit ook leuk lijkt en wellicht bij elkaar komen om te zien of we samen op avontuur kunnen gaan!

Let me know!
Dag Jill,

Ik heb je een privebericht gestuurd.

Groet,
Bohemian
Hoi!

Ik heb niks ontvangen :)
Dag Jill,

Excuses!

Mijn plannen voor 2026 zijn gewijzigd. Succes met je reis!

Bohemian
Hi Jill,

Wat een mooi plan!
Ik fiets met mijn partner in omgekeerde richting.
Start in april in Athene en hoop in augustus weer veilig thuis te komen.
Wellicht treffen we elkaar onderweg, al is die kans niet zo groot.

Heb je de route die je wil fietsen al uitgestippeld?
Hi Jill,

Ik (m40) ga begin April van Rotterdam naar Athene, om daar de pont te pakken naar Kos (en daarna waarschijnlijk verder). Ik zal eurovelo 15 - 6 - 11 doen, maar van dag tot dag plannen vind ik ook prima, het is vooral om de leuk, ja toch.

Ik hoor wel
Hoi,

Jeroen hier, 29jr, uit Den Haag. Ik ben ook van plan in april die richting op te trekken. Het lijkt me leuk met anderen in contact te komen en wie weet wat samen reizen. Laat maar weten.

Groetjes
Hé tof Jeroen, ik stuur je een dm
jill schreef:
ma 24 nov, 2025 21:16
Hoi!

Ik ben Jill (34) uit omgeving Utrecht (Doorn) en ben van plan om vanaf april 2026 op avontuur te gaan en heb voor als nog Utrecht-Athene in mijn hoofd maar sta open voor ideeën :D Graag kom ik in contact met mensen (25-40 jaar) die dit ook leuk lijkt en wellicht bij elkaar komen om te zien of we samen op avontuur kunnen gaan!

Let me know!
Hi Jill,

Je hebt een persoonlijk bericht!