Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot of reisgenoten mei 2026 richting Rome - Forum Wereldfietser

Reisgenoot of reisgenoten mei 2026 richting Rome

Wie (X/M/V) heeft/hebben er zin om begin mei volgend jaar mee te fietsen naar Rome?

Vanuit Nederland (m.b.v. Benjamins- of Reitsmaroute) naar Rome fietsen en (bijvoorbeeld 20 juni vanuit Tuoro) met de bus terug. Terugreis kan ook anders, ik sta uiteraard open voor alternatieven.
Ik zelf ben 66 jaar, fiets al een aantal jaren, overnacht in tent of B&B, eet eenvoudig, fiets gemiddeld 80 km per dag en heb altijd ruimte om naast het fietsen andere dingen te doen; genieten van de natuur, een boek, contact met medefietsers of locals.

Als het je wat lijkt laat het me dan weten. In overleg kunnen we volgende stappen zetten.
Hallo Frank, ik heb wel zin om naar Rome te gaan. Zelf ben ik een man 72 jaar oud. Ik ben sportief (doe nog veel hardlopen, fietsen en fitness) en kan rond 100 km per dag fietsen (geen elektrische fiets!). Ik ben van plan om sowieso te gaan. Heb al ervaring- ben tot Augsbug gefietst (klein 1000 km) maar helaas brak toen de (slechte)bagagedrager die ik heb gemonteerd op mijn mountainbike. Nu heb ik gravelbike met goede bagagedrager die ik heb al geprobeerd in Nederland (rond 400 km). Met die kan ik de reis zeker voltooien.
Qua slapen ben ik van plan om in B&B-achtig plaatsen te slapen (niet in een tent) en waar mogelijk is bij Vrienden Op De Fiets.
Hoi Menni,
Ik heb je een privébericht gestuurd.
Met vriendelijke groet
Frank59