Precies! Moest aantal lagers redelijk snel laten vervangen ( onder garantie ) omdat die gingen roesten want er werd geen of weinig montagepasta gebruikt, geen idee hoe het heet maar de ring bij de rohloff naaf te strak dus gebarsten ( ook garantie ), lagers van de trapas om de paar duizend km stuk dus nieuwe dure trapas erin laten zetten, voor een fiets waar je mee naar Nepal zou kunnen moeten fietsen mogen ze wel wat betere onderdelen gebruiken of gewoon goed afleveren.
Maar als alles goed is aan de fiets dan fietst het voor mij overheerlijk en ben ik er mega blij mee.
Of ik nu weer een koga zou kopen? Geen idee, maar ik denk dat ik dan wel eerst avaghon zou bekijken….idworx was geen lekkere zit voor mij, de prijzen van santos gaan nergens over…
Maar gelukkig heb ik een lekkere fiets dus hoef het mezelf niet af te vragen.
Dat ik Koga afraad is NIET de bedoeling maar elke koper moet wel weten dat deze issues spelen en het doorgeven bij aankoop dat dit netjes in orde gemaakt dient te worden voor aflevering!!!!
En dat mijn fiets zo afgeleverd is zegt ook weer niks over het gehele merk natuurlijk!