Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als je een keer meegaat met een off-road tocht van de WF, dan kun je kijken hoe anderen de setup hebben en welke oplossingen zij hebben gekozen. Ik heb er iig veel van geleerd.FluffyFox schreef: ↑za 20 dec, 2025 08:18Ik heb ook overwogen om de bidon daar weg te halen (en te verplaatsen naar het stuur) en een grotere frametas te nemen, maar dan kom ik in de knoop met het slot... Dat zou ik nog onderop kunnen hangen, maar dan moet ik wel heel veel vertrouwen hebben in de houder...![]()
Ha, ongetwijfeld!JanH schreef: ↑zo 21 dec, 2025 09:22Als je een keer meegaat met een off-road tocht van de WF, dan kun je kijken hoe anderen de setup hebben en welke oplossingen zij hebben gekozen. Ik heb er iig veel van geleerd.FluffyFox schreef: ↑za 20 dec, 2025 08:18Ik heb ook overwogen om de bidon daar weg te halen (en te verplaatsen naar het stuur) en een grotere frametas te nemen, maar dan kom ik in de knoop met het slot... Dat zou ik nog onderop kunnen hangen, maar dan moet ik wel heel veel vertrouwen hebben in de houder...![]()
Denk dat jouw fiets veel bekijks zal krijgen![]()