Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Getapete naden repareren - Forum Wereldfietser

Getapete naden repareren

Van mijn tamelijk nieuwe regenjas laat de tape op de naden los en scheurt. Ik zie dat er een hoop producten bestaan om dat op te lossen, al dan niet zelfklevend. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk van tape? Of Seam Grip of andere lijm icm een niet-klevende tape? In principe is deze reparatie vergelijkbaar met het tape-sealen van tentnaden, maar het is wel de bedoeling dat de herstelling wasbeurten overleeft.
Geen ervaring mee. Wel zie ik dat je vraag op Reddit (met groter bereik dan dit forum) al eerder is gesteld, met allerhande al dan niet nuttige adviezen in de reacties.
CarlW schreef:
vr 19 dec, 2025 09:55
Van mijn tamelijk nieuwe regenjas laat de tape op de naden los en scheurt. Ik zie dat er een hoop producten bestaan om dat op te lossen, al dan niet zelfklevend. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk van tape? Of Seam Grip of andere lijm icm een niet-klevende tape? In principe is deze reparatie vergelijkbaar met het tape-sealen van tentnaden, maar het is wel de bedoeling dat de herstelling wasbeurten overleeft.
Ik heb dat ooit met een jas gehad en dat is onder garantie opgelost.
Sommige merken hebben een garantie over wat ze 'de verwachte levenstijd van het product' noemen (in mijn geval, >10j)