Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amersfoort #8, zondag 14 december - Forum Wereldfietser

Rondje Amersfoort #8, zondag 14 december

Aanstaande zondag is alweer de tweede zondag van december, tijd voor het volgende rondje Amersfoort, #8.
We gaan deze keer richting het zuid-westen langs Soest, door Maartensdijk, langs de Maarseveense plassen en dan langs Tienhoven, Lage Vuursche en Baarn terug naar Amersfoort, totaal plm 66km.
De weerberichten zien er goed uit, dus sluit gezellig aan als je tijd hebt.

Vertrek- en eindpunt zijn deze keer weer de Amersfoortse Kei, ( Google Maps: 52.152819, 5.386612).

-Vertrekpunt bij de Amersfoortse Kei
-Starttijd om 10 uur.
-Één of meerdere pauzes onderweg afhankelijk van de afstand en de groep.
-Tempo (op vlak) tussen de 18 en 22km/u.

Fiets je mee, laat het dan even weten via een antwoord op dit bericht.

Voor degenen die met auto naar Amersfoort komen om mee te fietsen. Vlakbij mijn huis is het gratis parkeren nabij winkelcentrum Emiclaer (Amersfoort Noord) aan de Bekroning. We fietsen dan samen naar de Kei (15 min.). Laat wel even weten of je deze optie kiest, ik fiets om plm 9:40u van huis.
In Amersfoort Zuid is het goed parkeren aan de Ringweg Dorrestein/Dorresteinseweg nabij het Corderius college (tot oktober 2026 nog gratis). De Kei is dan plm. 5 minuten fietsen.

Let op!
Deelname is voor eigen risico. Initiatiefnemer kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan jezelf, derden of je materiaal.
Zie ook https://www.wereldfietser.nl/veiligheid
ik heb wel zin om zondag mee te fietsen .
ik weet alleen nog niet of ik met de auto kom of vanaf Ermelo kom fietsen
gr johan
Leuk Johan, tot zondag
paapmans schreef:
ma 08 dec, 2025 18:32
ik heb wel zin om zondag mee te fietsen .
ik weet alleen nog niet of ik met de auto kom of vanaf Ermelo kom fietsen
gr johan
Of met de trein; Dagkaart fiets is zo geregeld!
Hoi, ik kan zondag misschien aanhaken in Maartensdijk, vanuit Utrecht is dat niet ver.
Zijn er knooppunten waar de route langs komt?
Hoi Hilde. Je mist dan wel veel van de route. Zou je kunnen overwegen om de trein naar Amersfoort te nemen?
Ik overweeg op dit moment om een andere route te doen vanwege weinig animo. We hebben deze nml net voorgefietst en met één meefietser op de hele route is het leuker om een andere te doen.