Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1936 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

38708 berichten
De grote 5 van Otterlo, beurt naar jou Hilver!
De volgende:
Raadplaat 09-12-2025.jpg
Jan
Ik zie rechts een verdiepte spoorlijn en daar zijn er nou niet veel van.... Rotterdam geprobeerd met de Willemstunnel, de Tunnel Noordrand en bij de metrostation Rijnhaven, maar zijn die niet. Ook gekeken naar Delft, maar nee.... De lijst van spoortunnels of verdiepte spoorlijnen in Nederland zonder succes nagelopen. Het reclamebord Play 1 zou van een muziekzaak zijn, ook noppes.
Zelfs ruïnes fundamenten met stalen contouren, ook niets.
Nu kijk ik voor 't eerst in dit topic dus weet niet zo goed wat de bedoeling is :) Maar ik geloof dat 't in Duisburg, Rathaus, Der Alte Markt is. Of moet ik 't hele adres erbij zetten?
Hafar schreef:
di 09 dec, 2025 20:37
Of moet ik 't hele adres erbij zetten?
De voorkeur gaat uit naar een Streetview-link.
Indien mogelijk uiteraard, kan niet altijd.
PeterVanRijn schreef:
Hafar schreef:
Of moet ik 't hele adres erbij zetten?
De voorkeur gaat uit naar een Streetview-link.
Indien mogelijk uiteraard, kan niet altijd.
Duitsland heeft Streetview lange tijd tegengehouden. Inmiddels zijn ze wel bezig in Duitsland maar nog lang niet alles is al zichtbaar. En de betreffend plek is op Streetview niet te zien vanwege een bouwschutting.

Maar het is wel de plek en Hafar heeft het goed gezien, zie bijv. hier:

Afbeelding

en hier, onmiskenbaar:

Afbeelding
Hafar schreef:
Nu kijk ik voor 't eerst in dit topic dus weet niet zo goed wat de bedoeling is :) Maar ik geloof dat 't in Duisburg, Rathaus, Der Alte Markt is. Of moet ik 't hele adres erbij zetten?
Dan is dit een voltreffer.
Volgende voor Hafar.
Hilver schreef:
di 09 dec, 2025 23:02
Dan is dit een voltreffer.
Volgende voor Hafar.
Hej wat leuk!
Okej, hier komt een plaatje. Geloof dat ie niet zo moeilijk is :)

Waar ga ik naartoe om te peddelen (bikerafting)?
Afbeelding