Additionally, paste this code immediately after the opening tag: visum guinee - Forum Wereldfietser

visum guinee

Hoi, weet iemand hoe je aan een invitatiebrief voor een visum voor Guinee kan komen?

Hartger
Is dat niet alleen voor zakelijke bezoekers? Is al weer even geleden hoor, kan veranderd zijn.
Weet je zeker dat je daar gezien de situatie aldaar (coup) wel naar moet? en dit had je natuurlijk al gevonden maar is gezien de coup ook niet meer van toepassing.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/guinee
Coup in Guinee, heb ik iets gemist? Of ben je in de war met Guinea-Bissau, Peter?
Hoi,

De kleurcode voor guinee is gewoon geel. Dus lijkt me safe. Ik wil vanuit Senegal door Guinnee naar Guinee Bissau omdat het grensgebied Senegal-Guinee Bissau oranje is in het reisadvies. Dus als het even kan fiets ik daar liever omheen. Maar dan heb ik dus een visum nodig voor guinee. Kan via een invitatiebrief of een hotelboeking. Dus dat is ook een optie, al zal ik nooit in dat hotel slapen
Tips?
Hartger
Berger schreef:
ma 08 dec, 2025 17:10
Coup in Guinee, heb ik iets gemist? Of ben je in de war met Guinea-Bissau, Peter?
Fijn al die voormalige koloniën daar. Als de lokale bewoners zelf grenzen hadden bedacht was het daar denk ik een stuk rustiger geweest. Inderdaad dus een spraakverwarring maar dan weet je vast waar je in verzeild kan raken.